• پنجشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۱ / ۰۵:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 00062057675
  • خبرنگار : 71234

یوسفی: تاخیرهای متعدد و خدمات‌رسانی بدون کیفیت ایرلاین‌ها پذیرفتنی نیست

یوسفی: تاخیرهای متعدد و خدمات‌رسانی بدون کیفیت ایرلاین‌ها پذیرفتنی نیست

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت ایرلاین‌ها گفت: تاخیرهای متعدد، ‌قیمت‌های بدون مبنا و خدمات رسانی کم و بدون کیفیت ایرلاین‌ها پذیرفتنی نیست.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از وضعیت ناوگان هواپیمایی کشور گفت: لجام گسیختگی،‌ بی‌برنامگی، یله و رها بودن صنعت هوایی کشور را شاهدیم که البته این به معنای نادیده گرفتن عملکرد متخصصان نیست.

وی ادامه داد: سازمان هواپیمایی تلاش خود را انجام می‌دهد اما کم شدن و چارتری شدن پروازها موضوعی است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد. چارتر زمانی رخ می‌دهد که قدرت به اندازه‌ای باشد که از بین ۲۰ پرواز یکی را انتخاب کنیم نه اینکه فقط یک پرواز باشد بعد همان پرواز چارتر شود؛ این به معنای سوءاستفاده از نیاز مردم است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این حرف که هواپیما فقط مخصوص افراد مرفه است، ‌درست نیست؛ بیماران و کسانی که کار اداری هم دارند از هواپیما استفاده می‌کنند.

یوسفی با بیان اینکه زیرساخت توسعه کشور دسترسی آسان است،‌ افزود: ممکن است فردی قصد سرمایه‌گذاری در منطقه محرومی داشته باشد و قطعا باید از هواپیما استفاده کند.

وی همچنین گفت: وضعیت ایرلاین‌ها پذیرفتنی نیست؛ تاخیرهای متعدد،‌ قیمت‌های بدون مبنا و خدمات رسانی کم و بدون کیفیت را شاهدیم که اگر وضعیت بهبود پیدا نکند، باید از ابزارهای نظارتی‌مان برای بهبود شرایط استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha