• سه‌شنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 00062070110
  • خبرنگار : 50084

ادامه فاجعه در فوتبال مشهد؛

ماجرای بازی نیمه‌تمام شهرخودروی مشهد

ماجرای بازی نیمه‌تمام شهرخودروی مشهد

ایسنا/خراسان رضوی تیم شهرخودرو برای فرار از انحلال فقط ۳ دقیقه به میدان رفت.

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، جام آزادگان امروز تیم شهرخودروی مشهد در ورزشگاه ثامن‌الائمه پذیرای مس شهر بابک بود، اما این بازی پس از ۳ دقیقه نیمه‌تمام باقی ماند.

شهرخودرو که کماکان با پنجره بسته روبه‌روست، برای این بازی تنها ۷ بازیکن در اختیار داشت، اما برای فرار از انحلال به میدان رفت. در حالی که تنها ۳ دقیقه از مسابقه گذشته‌بود، با مصدومیت مسعود هژبری و ۶ نفره شدن امید وحدت، بازی با دستور داور مسابقه نیمه‌تمام باقی ماند.

به این ترتیب با حکم قابل پیش‌بینی کمیته انضباطی این بازی هم ۳ بر ۰ به سود مس شهر بابک ثبت خواهدشد و شهرخودرو نهمین شکست متوالی خود را در لیگ یک دشت کرد.

شهرخودرو با ۹ شکست از ۹ مسابقه، بدون امتیاز در قعر جدول است. این تیم هفته قبل در شیراز با نتیجه عجیب و سنگین ۱۱ بر ۰ از فجر شیراز شکست خورده‌بود.

حسینی: هژبری واقعا مصدوم بود

فرامرز حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازی نیمه تمام شهرخودرو اظهار کرد: مسعود هژبری واقعا مصدوم بود و حتی قبل از مسابقه گفت امکان بازی ندارد، اما به دلیل شرایط تیم و خطر انحلال باشگاه از وی خواستیم تا هرطور شده به میدان برود.

وی افزود: در دقیقه سوم متاسفانه هژبری مصدوم شد. بالای سرش رفتم و از وی خواستم اگر می تواند بلند شود و به بازی ادامه دهد، اما گفت حتی راه رفتن هم برایش سخت است و به شدت درد دارد.

سرپرست تیم شهرخودرو در خصوص کمبود بازیکن این تیم خاطرنشان کرد: پنجره تیم همچنان بسته است و از رده‌های سنی پایه استفاده می‌کنیم. ۳ بازیکن تیم مصدوم بودند و ۴ بازیکن هم کارت خدمت خود را به همراه نداشتند، به همین خاطر تنها ۷ بازیکن برای حضور در زمین داشتیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا این شکل شکست تبعاتی برای تیم در پی نخواهدداشت، گفت: هم ناظر بازی و هم داور شرایط ما را دیدند و با توجه به اینکه سوت آغاز بازی به صدا در آمده‌بود، تبعاتی برای تیم مشهد نخواهدداشت.

وی گفت: وقتی قرار نیست به شرایط تیم رسیدگی شود، دیگر بود و نبود نماینده مشهد فکر نمی‌کنم اهمیتی داشته‌باشد. ۹ هفته به همین سادگی گذشت و اگر به داد این تیم نرسند، در آینده هم نتیجه بهتری رقم نمی‌خورد.

حسینی در خصوص انتقال امتیاز امید وحدت به تهران گفت: نامه‌نگاری هایی در این خصوص صورت گرفته و فعلا فکر کنم تا پایان فصل امتیاز این تیم به تهران منتقل خواهدشد. البته با تعیین تکلیف باشگاه می‌تواند این انتقال دائمی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha