• پنجشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 00062071236
  • خبرنگار : 50463

لیگ برتر والیبال کشور؛

برد شهداب یزد مقابل مس رفسنجان در دیداری پرحاشیه

برد شهداب یزد مقابل مس رفسنجان در دیداری پرحاشیه

ایسنا/یزد تیم‌های والیبال شهداب یزد و مس رفسنجان در جریان مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور در ورزشگاه اختصاصی شهداب برابر هم قرار گرفتند و در دیداری نفس گیر و البته با چاشنی حواشی داوری در نهایت زرد پوشان یزدی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند.

تیم‌های والیبال شهداب یزد و مس رفسنجان در جریان مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور در ورزشگاه اختصاصی شهداب برابر هم قرار گرفتند، شهداب یزد که پیش از این و در چهار بازی قبلی خود دو شکست و دو پیروزی را تجربه کرده بود در دیداری نفس گیر و البته با چاشنی حواشی داوری در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید

در ست اول بازیکنان شهداب با وجود هماهنگی خوبی که با یکدیگر داشتند و نسبت به بازی‌های نخست وضعیت به مراتب بهتری را از خود نشان دادند اما در دفاع آبشارهای سنگین مس رفسنجان ضعف قابل توجهی داشتند و همین ضعف باعث شد تا ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به حریف خود واگذار کنند.

دومین وقت این دیدار اما با شروع سنگین شهداب همراه بود و بازیکنان این تیم از ابتدای ست فاصله بسیار خوبی را نسبت به مس رفسنجان ایجاد کردند و با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ موفق شدند خود را به بازی بازگردانند.

عملکرد بازیکنان هر دو تیم در سومین ست بازی بسیار خوب و قابل توجه بود اما سرعت بالا و قدرت ضربات مسی‌ها و تداوم توپ‌گیری و دفاع ضعیف بازیکنان شهداب، منجر به موفقیت مس در این ست شد و نماینده رفسنجان موفق شد این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نام خود کند.

بازیکنان شهداب در ست چهارم که  شکست خود در این مسابقات را تجربه می‌کردند در رقابتی نفس گیر با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا سرنوشت این دیدار در ست پنجم مشخص شود.

اما در ست سرنوشت ساز پنجم اختلاف امتیازی که حساسیت‌های دیدار را افزایش و اعتراض به داور را ایجاد کرد و بار روانی سنگینی به بازیکنان دو تیم تحمیل کرد اما در نهایت این زرد پوشان یزدی بودندبا نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی رسیدند تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بازیکنان شهداب به پایان رسید.

برد شهداب یزد مقابل مس رفسنجان در دیداری پرحاشیه

اشتباهات داوری منجر شد بازی به ست پنجم کشیده شود اشتباهات را میپذریم

«محمد رضا تندروان» سرمربی شهداب یزد در پایان بازی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه بازی بار کیفیتی از هر دو تیم ارائه شد افزود: زمانی که در جریان یک بازی بازیکن اشتباه میکند، مربی اشتباه میکند خوب داورم ممکن است که خطا و اشتباهی را مرتکب شود که در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد خوب داور هم جزئی از این مسابقه است و ممکن است اشتباه کند.

تندروان افزود: در واقع در ست چهارم ما پیروز میدان بودیم اما اشتباه داوری منجر شد بازی به ست پنجم کشیده شود و ما این اشتباه را میپذریم و هر انسانی ممکن است اشتباه کند.

سرمربی شهداب در پایان افزود: برای تیم ما خوشایند بود که در ست پنجم با برنامه ریزی به میدان رفتیم و موفق به ارائه بازی جذاب و پر قدرتی شدیم.

برد شهداب یزد مقابل مس رفسنجان در دیداری پرحاشیه

در خصوص داوری سکوت میکنم، اشتباهات همشگیست

«اسمائیل بادرنگینگ» سرمربی مس رفسنجان در گفت و گو با ایسنا ضمن تبریک به تیم شهداب گفت: الرغم اینکه اکثر مهره های تیم را بازیکنان بومی تشکیل میدهند و با توجه به اینکه سال دوم حضور تیم در لیگ برتر است از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و نمایش قابل قبولی در کل جریان بازی ارائه کردند.

سرمربی نماینده رفسنجانی ها در ادامه افزود: راجب عملکرد داوری در این دیدار سکوت میکنم اما راجب داوری ترجیح میدهم سکوت کنم اما اتفاقی عجیب را برای اولین بار در این بازی دیدم که از قسمت وی آی پی  سالن به ناظر مسابقه و داوری علامت «لایک» و «دیسلایک» به دفعات زیاد نشان داده میشد گه قابل توجه و تعجب بود، امیدوارم که ناظر داوری متوجه عملکرد خودش شده باشد و یک گزارش خوب راجب داوری بتواند به فدراسیون ارائه دهد، اصلا نمیگم عمکرد داور خوب یا بد بود بلاخره اشتباهات داوری همیشه بوده و خواهد بود اما امیدوارم کمیته داوران فدراسیون با جدیت این موضوع رو دنبال کند.

برد شهداب یزد مقابل مس رفسنجان در دیداری پرحاشیه

«مهدی مهدوی» کاپیتان شهداب نیز در خصوص روند این بازی در گفت و گو با ایسنا گفت: در جاهای حساس بازی که نیاز به تجربه داشتیم، از تیم حریف بهتر عمل کردیم.

وی ازود: به نظرم بازی های که امتیاز نزدیک دارد و به ست پنجم می‌رسد برای تیم ما خوب است چرا که فشار لحظات حساس را تجربه میکنیم و برای مسابقات پلی آف آماده تر میشویم اما تیم هوز به آمادگی کامل نرسیده است که با برنامه های که  سرمربی و کادر فنی اندیشیدند این اتفاق رخ خواهد داد و امیدواریم که امسال هم بتوانیم از نام شهداب دفاع کنیم.

«احد حسن زاده» کاپیتان مس رفسنجان نیز گفت: فکر میکنم کسایی که بازی رو دیدن از بازی لذت بردن از لحاظ فنی بازی با کیفیت بود تیم مس توانایی برد را داشت اما یکسری از مسائل مانع از این برد شد امیدوارم که در ادامه فصل بتوانیم بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha