• پنجشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 00062071263
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سمنان عنوان کرد:

شرط سیدمیعاد صالحی برای توسعه و تحول در راه‌آهن کشور

شرط سیدمیعاد صالحی برای توسعه و تحول در راه‌آهن کشور

ایسنا/سمنان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آنچه تحریم داخلی می‌خواند ، از آن به عنوان یکی از موانع پیش روی راه‌آهن نام برد و گفت: ما می‌توانیم‌ در حوزه ریلی ، گام‌های بلند برداریم به شرط آنکه خود را از تحریم‌های داخلی رهایی دهیم.

سید میعاد صالحی ۲۸ مهرماه در مراسم افتتاح قطار سمنان،دامغان، شاهرود -مشهد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ، دکتر گلرو ، نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و دکتر خانی ، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است اظهار کرد: حوزه ریلی شامل مسافری و باری است که بخش مسافری به‌عنوان ویترین راه آهن جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به زیان های وارده به صنعت ریلی در دوران کرونا افزود:اقتصاد حوزه مسافری در ایام‌ کرونا بسیار ضعیف شد و در دولت سیزدهم تلاش ما بر تقویت این بخش قرار گرفت.‌

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در دوره پسا کرونا استانهای متعددی خواستار راه اندازی قطار محلی به مقصد مشهد مقدس هستند.

صالحی خاطرنشان کرد: در زمان پذیرش این مسئولیت ، راه آهن با بدهی سنگبن باقی مانده از گذشته مواجه بود که خوشبختانه موفق شدیم تا در طی یکسال رکورد حوزه مسافری را به ثبت رسانیم و این روند را با قدرت ادامه خواهیم داد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:یکی از بهترین قطارها را با بهترین خدمات و در بهترین زمان ، جهت خدمات رسانی به مردم استان سمنان اختصاص داده ایم.

وی با تقدیر از تلاش های مسوولان استان و نمایندگان برای راه اندازی این قطار محلی گفت:از نمایندگان‌ مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم حوزه ریلی ، به عنوان‌ مزیت رقابتی جمهوری اسلامی تقویت شود.

صالحی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم شاهد ارتقای ویژه در حوزه ریلی کشور باشیم اظهار کرد: ما موظف به امید آفرینی واقعی برای مردم هستیم.

وی با اشاره به آنچه تحریم داخلی می‌خواند ، از آن به عنوان یکی از موانع پیش روی راه‌آهن نام برد و گفت: ما می‌توانیم‌ در حوزه ریلی ، گام‌های بلند برداریم به شرط آنکه خود را از تحریم‌های داخلی رهایی دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بی شک اثر تحریم‌ های داخلی به مراتب بیشتر از تحربم‌های خارجی است که می توان با همدلی و با حذف بروکراسی این تحریم‌ها را حدف کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌ انتظار دارند تا رفاه را دیده و لمس کنند ، لذا امیدواریم‌ مردم‌ این‌استان ‌از این قطار محلی استقبال کرده و شاهد ضریب اشغال بالای این قطار باشیم‌.

و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه والای سمنان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما مدیون خون شهدای عزیز هستیم و دستاوردهای امروز کشور ، مرهون جانفشانی و ایثار شهدای عزیز است.

به گزرش ایسنا در این آیین تندیس متبرک آستان مقدس امام رضا(ع) و نشان خدمت ( همه خادم الرضا  هستیم) به سید میعاد صالحی ، بواسطه تلاش ارزشمند در راه اندازی قطار محلی اعطا شد.

شرط سید میعاد صالحی برای توسعه صنعت ریلی در کشور

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha