• جمعه / ۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 00062076758
  • خبرنگار : 71552

قهرمانی سبقت‌الهی و خدمتی در هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و تپانچه زنان/ سپاهان قهرمان لیگ مردان

قهرمانی سبقت‌الهی و خدمتی در هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و تپانچه زنان/ سپاهان قهرمان لیگ مردان

هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و تپانچه زنان با قهرمانی گلنوش سبقت‌الهی و نجمه خدمتی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر تپانچه و تفنگ زنان امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در پایان دیدارهای هفته چهارم لیگ تفنگ، تیم‌های هیات مازندران و کرمان به ترتیب برابر هیات البرز و مقاومت به برتری رسیدند، هیات قم از سد فولاد هرمزگان گذشت و هیات فارس مقابل آبتین به پیروزی دست یافت.

در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی هر دو از هیات فارس برابر هم قرار گرفتند که در پایان سبقت‌الهی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد. سارا میرابی از فولاد هرمزگان در رده سوم قرار گرفت.

قهرمانی نجمه خدمتی در لیگ برتر تفنگ
همچنین در پایان دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر تپانچه، دانشگاه آزاد و دریاچه ارومیه به ترتیب برابر مقاومت و نیروی زمینی ارتش به برتری رسیدند. سپاهان از سد شهید زین الدین قم گذشت و برلیان نیز تیگرا را مغلوب کرد.

در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات نجمه خدمتی از سپاهان برابر آرمینا صادقیان از سپاهان با نتیجه ۱۶ بر صفر به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و صادقیان دوم شد. فاطمه کرمزاده از دانشگاه آزاد نیز در رده سوم ایستاد.

پایان لیگ برتر تفنگ مردان با قهرمانی سپاهان

همچنین آخرین دیدار از پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه مردان و دیدار معوقه از هفته پنجم امروز جمعه، ۶ آبان در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی آزادی برگزار شد.

در پایان آخرین دیدار لیگ برتر تفنگ سپاهان برابر هیات ایلام قرار گرفت و برابر این تیم به برتری رسید. با اتمام رقابت‌های لیگ برتر تفنگ مردان تیم سپاهان با ۲۰ امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، ایلام با ۱۶ امتیاز نایب قهرمان شد و نزاجا با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

سپاهان قهرمان لیگ برتر تپانچه مردان شد

در پایان آخرین دیدار از لیگ برتر تپانچه نیز سپاهان برابر نوید ایران جوان قرار گرفت و برابر این تیم شکست خورد.

با اتمام رقابت‌های لیگ برتر تپانچه مردان تیم سپاهان با ۲۱ امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، شهید لطفی هوافضای سپاه و هیات همدان نیز ۱۷ امتیاز کسب کردند که با توجه به نتیجه دیدار رودررو،  شهید لطفی هوا فضای سپاه نایب قهرمان شد و هیات همدان در جایگاه سوم ایستاد.

پانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه و تفنگ مردان که از خرداد آغاز شده بود امروز با برگزاری آخرین دیدار، به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha