• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 00062077863
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

دشمنان دلسوز ما نیستند/ گوش به حرف‌های دشمن در فضای مجازی ندهیم

دشمنان دلسوز ما نیستند/ گوش به حرف‌های دشمن در فضای مجازی ندهیم

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان دلسوز ما نیستند، گفت: نباید گوش به حرف‌های دشمن در فضای مجازی بدهیم.

 آیت‌الله مصطفی علما، امروز(هشتم آبان) در همایش دهه هشتادی‌ها که به مناسبت روز ملی نوجوان و بسیج دانشجویی در دبیرستان شاهد دخترانه علامه مجلسی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فهم، درک و شعور بالای سیاسی شهید محمدحسین فهمیده، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان باید از امثال شهید فهمیده الگوبرداری کنند، چون کشور را امثال شهید فهمیده حفظ کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امثال شهید فهمیده زیر تانک دشمن رفتند تا امروز آمریکا از قدرت ایران اسلامی،  ناراحت و عصبانی باشد و اقتدار ما را تحمل نکند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری حرف اول سیاسی را در دنیا می زنند، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در منطقه تاثیرگذار است و این اقتدار دشمنان اسلام و انقلاب را عصبانی کرده است و برای حفظ این اقتدار همه باید بصیرت داشته و بیدار باشیم.

آیت‌الله علما در ادامه با بیان اینکه دشمنان منافعشان در گرو تضعیف کشورهای اسلامی و در صدر آنها جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز یک قدرت بزرگ در منطقه هستیم و باید قدر این قدرت را بدانیم و همیشه باید پای انقلاب باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید با بینش سیاسی و اندیشه درست در برابر دشمنان بایستیم، خطاب به دانش آموزان گفت: این انقلاب برای ما ارزان تمام نشده، در سالهای دفاع مقدس خون های زیادی در این کشور برای دفاع از اسلام و انقلاب ریخته شده و بهترین و عزیزترین جوانانمان را دادیم که امروز دشمنان می خواهند این خون ها را از ما بگیرند، لذا همه باید مراقب باشیم.

آیت‌الله علما با بیان اینکه دشمنان دلسوز ما نیستند، گفت: برای ایستادگی در برابر دشمنان باید خوب فکر کنیم، خوب بررسی کنیم و با بصیرت، آگاهی و بینش  برای حفظ اسلام و انقلاب پای کار باشیم و گوش به حرف های دشمن در فضای مجازی ندهیم.

وی اشاره‎‌ای هم به شخصیت مهم علامه مجلسی که نام دبیرستان به نام ایشان مزین شده، داشت و گفت: علامه مجلسی از شخصیت‌های بزرگ علمی بصیرتی است که برای پیشبرد امور به کتب این شخصیت برجسته علمی نیاز داریم.

دشمنان دلسوز ما نیستند/ گوش به حرف‌های دشمن در فضای مجازی ندهیم


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha