• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 00062111675
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل تعاون گلستان خبر داد:

شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان حمایت‌ می‌شوند/ اعطای تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد ریال

شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان حمایت‌ می‌شوند/ اعطای تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد ریال

ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پشتیبانی و حمایت ویژه شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان در استان گلستان خبر داد.

حسینعلی خواجه‌مظفری امروز پنج‌شنبه ۲۳ آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال در راستای حمایت از  طرح‌های دانش‌بنیان، تعاونی‌های که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند، می‌توانند از  خدمات ویژه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه شرکت‌هایی می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند که به صورت تعاونی و دانش‌بنیان باشند، افزود: شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان می‌توانند با تخفیف ویژه 30 درصد در صدور ضمانت‌نامه از تسهیلات بانکی تا سقف 10 میلیارد ریال با دریافت سفته بدون وثیقه ملکی استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به مزایای بسیار زیاد ثبت و تاسیس شرکت تعاونی و حمایت‌های مادی و معنوی دولت در این بخش، توضیح داد: شرکت‌های تعاونی تنها بخش خصوصی هستند که  حمایت دولتی به نام وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی دارند.
 
خواجه‌مظفری ایجاد هماهنگی، حمایت‌های تسهیلاتی و ارائه امکانات لازم  به تعاونی‌ها را از وظایف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: شرکت‌های تعاونی تنها تشکلی هستند که می‌توانند به‌صورت منسجم و هدفمند امورات اقتصادی را انجام دهند که در این مسیر  از حمایت  دولتی بهره می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما مردمی‌سازی اقتصاد به‌ویژه در مناطق روستایی است که از نمونه‌های موفق آن می‌توان به تعاونی‌های مبل عطاآباد اشاره کرد که توانستند با همکاری افراد دارای تخصص و مشاغل همگن، به‌صورت  شرکت تعاونی فعالیت اقتصادی خود را در عرصه ملی به نمایش بگذارند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha