• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 00062111925
  • منبع : نمایندگی مازندران

بسته خبری پلیس۲۴ آذرماه ۱۴۰۱

کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از سوداگر مرگ در مازندران

کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از سوداگر مرگ در مازندران

ایسنا/مازندران جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۱۰۰کیلو گرم تریاک و حشیش از یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابل، خبر داد.

  به گزارش ایسنا، سید موسی حسینی در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه شخصی در امر حمل، خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل فعالیت دارد، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم شناسایی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بابل در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

 جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش که به‌صورت ماهرانه‌ای در خودرو پراید وی جا سازی شده بود خبر داد و اظهار کرد: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 حسینی اعتیاد را منشاء بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.

 جانشین انتظامی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست برای رسیدن به جامعه‌ای سالم با جوانانی پویا، هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

بازگرداندن انگشتر طلا ۱۸۰ میلیون ریالی

سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران، گفت: مامور وظیفه شناس پلیس پیشگیری با پیدا کردن یک حلقه انگشتر طلا زنانه آن را به دفتر ستاد نمازجمعه شهرستان ساری تحویل داد.

سید محسن جعفری اظهار کرد: مسلم رضاییاز  کارکنان پلیس پیشگیری استان مازندران، در حین اجرای ماموریت یک حلقه انگشتر طلا را پیدا می‌کند با پیگیری‌های مستمر این همکار، امکان شناسایی مالک میسر نشد و در نهایت انگشتر طلا به دفتر ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ساری تحویل داده شد.

جعفری با قدردانی از این مامور وظیفه شناس، بیان داشت: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایتمداری کارکنان خدوم فراجا، شاهدیم که شاخصه‌های امانتداری و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مولفه‌های بارز یک مامور جامعه محور در این نظام اسلامی و انقلابی است.

دستگیری سارق کابل برق با ۱۶ فقره سرقت 

 محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق کابل‌های برق و اماکن خصوصی با ۱۶فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر گفت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق و اماکن خصوصی در سطح شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس سارق را شناسایی و با اخذ دستور از دادستان بابل در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده توسط ماموران، سارق به ۱۶ فقره سرقت کابل‌های برق و اماکن خصوصی در محدوده شهر بابل اعتراف کرد.

 شالیکار به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حفاری غیرمجاز با گنج یاب در جنگل «بونده»

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری ۲ حفار غیر مجاز و کشف یک دستگاه گنج یاب میلیاردی، خبر داد.

محمود حسین زاده در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت حفاران غیر مجاز در جنگل بونده شهرستان محمودآباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و با هماهنگی قضائی ۲ حفار غیرمجاز را در عملیاتی غافلگیرانه و هنگام ارتکاب جرم دستگیر و ناکام گذاشتند.

 فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف یک دستگاه گنج یاب به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد و گفت: حفاران با هدف تحصیل اشیاء عتیقه فعالیت مجرمانه انجام می‌دادند.

 حسین‌زاده با بیان اینکه برخورد پلیس با غارتگران اموال تاریخی و فرهنگی قاطع و منطبق با قانون خواهد بود؛ تصریح کرد: حفاران غیر مجاز، غیربومی منطقه بودند که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

ساماندهی معتادان متجاهر با مشارکت سازمان‌های متولی در نکا 

 فرمانده انتظامی شهرستان نکا از جمع آوری معتادان متجاهر در نکا از ابتدای سال جاری خبر داد.

قاسم عزیزی، اظهار داشت: در راستای طرح پاکسازی پارک و محلات جرم خیزسطح شهر و مناطق آلوده نکا، جمع آوری و ساماندهی معتادان در دستور کار قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت پلیس و دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری، بهزیستی، مرکز بهداشت و دستگاه قضائی، افزود: با تلاش بی‌وقفه ماموران، مقادیر قابل توجه انواع مواد افیونی، انواع قرص‌های غیرمجاز و شربت غیرمجاز نیز از خرده فروشان مواد مخدر کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: دستگیری و ساماندهی معتادان که اکثراً دارای سابقه سرقت هستند با استقبال شهروندان و مسئولان شهری و خانواده‌های مصرف کنندگان مواد مخدر قرار گرفت . عزیزی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع ذیصلاح، خاطرنشان کرد: پلیس شبانه روز برای دفاع از امنیت جامعه تلاش خواهد کرد.

 کشف ۲۳ دستگاه کارت خوان قاچاق در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف ۲۳ دستگاه کارت خوان قاچاق به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون ریال خبرداد.

مهدی خادمی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قائم شهر و در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، موفق به شناسایی فردی که در شرکت خود اقدام به عرضه دستگاه‌های کارت خوان قاچاق می‌کرد، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: با هماهنگی قضائی در بازدید از آن شرکت، ۲۳ دستگاه کارت خوان خارجی فاقد مجوز کشف شد.

خادمی با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۸۴۰ میلیون ریال برآورد کردند و کارت خوان‌های کشف شده تحویل اداره اموال تملیکی شد.

 دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در عباس آباد 

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری یک سارق منزل با ۵ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

مصطفی بابایی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهم حین سرقت دستگیر و از آن مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.

 وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

بابایی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳ فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.

عبدالله حسن زاده با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام وقوع سرقت در شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پایگاه آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی یک متهم سابقه‌دار در امر سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ساری اعتراف کرد، گفت: طی بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

 حسن‌زاده یاد آور شد: متهم که از افراد سابقه‌دار بود پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha