• پنجشنبه / ۸ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 00062121429
  • خبرنگار : 50378

آغاز طرح‌های خدمت رسانی آستان قدس در سیستان و بلوچستان

آغاز طرح‌های خدمت رسانی آستان قدس در سیستان و بلوچستان

ایسنا/خراسان رضوی مرحله جدید طرح‌های خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان به ارزش ۳۰۵ میلیارد ریال صبح امروز در زاهدان آغاز شد.

محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در مراسم آغاز مرحله جدید طرح‌های خدمت رسانی آستان قدس در استان سیستان و بلوچستان که صبح امروز هشتم دی ماه در مصلی شهر زاهدان برگزار شد، به تشریح جزئیات این طرح بزرگ پرداخت و اظهار کرد: حفر و تجهیز ۵۰۰ چاهک برای کشت ۱۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی به‌ موازات اهدای ۶۰۰۰ بسته معیشتی، برنامه توزیع ۶۰۰۰ بسته نوشت افزار و نیز ۲۰۰۰ دست کامل لباس گرم در دستور کار این طرح خواهد بود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستور تولیت آستان قدس رضوی با محوریت رسیدگی و توجه بیشتر به اهالی خونگرم و شریف استان سیستان و بلوچستان، بنیاد کرامت رضوی با مشارکت بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، طرح‌های خدمت‌رسانی مختلفی را به ارزش ۳۰۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار داده است.

استادآقا افزود:  به‌ موازات اهدای ۶۰۰۰ بسته معیشتی و ۶۰۰۰ کارت نان هرکدام به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان، برنامه توزیع ۶۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان احسان پذیر استان و نیز ۲۰۰۰ دست کامل لباس گرم نیز در قالب این طرح انجام خواهد شد.

 مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به‌ ویژه ‌برنامه‌های جانبی این طرح در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: تلاش داشتیم تا مرحله جدید طرح‌های خدمت‌رسانی منحصر در بسته‌های معیشتی نباشد و بر همین اساس، آغاز عملیات اجرایی حفر و تجهیز  ۵۰۰ حلقه چاهک برای تأمین آب کشاورزی ساکنان مناطق این استان و همچنین ۳ اردوی جهادی سلامت با حضور کادر متخصص پزشکان و پرستاران، از جمله ویژه‌ برنامه‌های این مرحله در عرصه سازندگی و سلامت است.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، وی ادامه داد: ارزش کلی طرح‌ها در مرحله جدید آن بیش از ۳۰۵ میلیارد ریال است و امیدواریم بتوانیم گام مؤثری را برای تامین آسایش و رفاه مردم نجیب و شریف استان سیستان و بلوچستان برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha