• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 00062125623
  • خبرنگار : 30188

چگونه می‌توان چراغ خطی را دقیقا منطبق با طول مورد نیاز، سفارش داد؟

چگونه می‌توان چراغ خطی را دقیقا منطبق با طول مورد نیاز، سفارش داد؟

یکی از چالش‌های همیشگی برای معماران، قدرت تطابق محصولات موجود در بازار با نقشه‌های طراحی شده توسط آن‌هاست. این مسئله به ویژه در نورپردازی و دکوراسیون فضای داخلی اهمیت زیادی دارد. در طراحی نورپردازی با چراغ خطی نیز یکی از نیازهای طراحان این است که طول چراغ خطی استفاده شده، در نهایت دقیقا منطبق بر طراحی و جانمایی آن‌ها باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از اکووات، در این مطلب با ویژگی‌های چراغ خطی که بتوان آن ‌را در طول دلخواه ساخت، آشنا می‌شوید.

آیا استفاده از ریسه ال ای دی راه‌حل است؟

در همین ابتدا باید گفت که معمولا ساخت پروفیل بدنه چراغ خطی با طول دلخواه، کار چندان سختی نیست، زیرا می‌توان به راحتی بدنه آلومینیومی را براساس طول سفارش داده شده برش داد. همچنین اگر در داخل چراغ خطی از ریسه‌های ال ای دی استفاده شده باشد نیز می‌توان آن را در اندازه دلخواه برش داد، اما مسئله اصلی این است که این ریسه‌ها هم نور با کیفیتی ندارند و هم طول عمر آن‌ها چندان زیاد نیست. از طرفی دیگر هم در صورت سوختن بخشی از منبع روشنایی، لازم است تا کل ریسه و یا بخش سوخته آن به سختی تعویض شود. به همین دلیل در اینجا به سراغ چراغ‌های خطی ماژولار می‌رویم. چراغ‌هایی که در آن‌ها منبع روشنایی، روی بردهایی به طول مشخص در کنار هم قرار گرفته و هر برد الکترونیکی به صورت جداگانه قابلیت تعویض دارد.

چراغ‌های خطی ماژولار، فرایند ساخت پیچیده‌تر، نور با کیفیت‌تر و طول عمر بیشتری دارند. البته باید توجه داشت که در میان این چراغ‌ها نیز چراغ خطی ماژولار جریان ثابت با استاندارد زاگا بهترین نوع چراغ خطی است. این امر دلایل زیادی دارد که در این مطلب نمی‌گنجد و می‌توانید آن را در صفحه مربوط به بایدها و نبایدهای سفارش چراغ خطی مطالعه نمایید.

مشکل اندازه نهایی چراغ خطی ماژولار بعد از ساخت

و اما چالش اصلی در ساخت چراغ خطی ماژولار، استفاده از ماژول‌هایی با اندازه ثابت است که باعث می‌شود طول چراغ خطی ماژولار، همیشه به صورت مضربی از طول ماژول باشد. به عبارت دیگر در حالت عادی، برای سفارش چراغ خطی ماژولار و بهره‌مندی از یک چراغ خطی با کیفیت، لازم بود تا تولیدکننده چراغ خطی، نزدیک‌ترین ابعاد قابل ساخت چراغ خطی خود را به ابعاد مورد نظر معمار اعلام کند که این عدد در بسیاری از مواقع، با نیازهای طراح مطابقت نداشت. این مسئله در مواقعی مانند نورپردازی با چراغ خطی توکار در زمانی که پیش از انتخاب چراغ، طول مورد نظر برای نصب آن ساخته شده و شیاربندی شده، مشکل‌ساز بود.

راه‌حل اکووات برای سفارش چراغ خطی در اندازه دلخواه

اکووات به عنوان تولیدکننده تخصصی چراغ خطی، برای ساخت چراغ خطی در اندازه مورد نیاز شما، از ماژول‌های استاندارد زاگا با ابعاد مختلف استفاده می‌کند. ماژول‌های مورد استفاده در چراغ‌های خطی اکووات در ابعاد ۲۸، ۱۴ و ۷ سانتی‌متر تولید می‌شوند و با جابجایی آن‌ها درون پروفیل چراغ، دقیقا منطبق بر ابعاد درخواستی شما قرار می‌گیرند. بدین ترتیب شما می‌توانید با انتخاب اکووات، بدون نگرانی از طول چراغ خطی پس از ساخت، سیستم نورپردازی خطی خود را در طول دلخواه طراحی کنید.

برای سفارش چراغ خطی و یا مشاهده و خرید سایر محصولات اکووات، به وب‌سایت www.ecowat.com مراجعه نموده و یا از طریق شماره تماس ۵۸۶۴۲ با ما در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha