• دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 00062134834
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

انجام آزمون‌های غیر مخرب بر ۱۱ دکل خط تله‌سی‌یژ ناژوان 

انجام آزمون‌های غیر مخرب بر ۱۱ دکل خط تله‌سی‌یژ ناژوان 

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور حرکت در مسیر صحیح استاندارد و ارتقای کیفیت ارائه خدمات، آزمون‌های غیر مخرب(NDT) بر روی ۱۱ دکل خط تله‌سی‌یژ ناژوان انجام شد.

سعید ساکت، با اشاره به اقدامات ضروری فنی در حال انجام در تله‌سی‌یژ ناژوان، اظهار کرد: به دنبال قانون سازمان ملی استاندارد کشور مبنی بر انجام ۲۵ درصد آزمون‌های غیرمخرب بر خطوط کابل راه‌ها در هر مجموعه، این اقدام به‌صورت ۱۰۰ درصدی از اسفند ۱۴۰۰ تاکنون آغاز شده و در حال تکمیل است.  

وی افزود: خط تله‌سی‌یژ ناژوان از ۱۳ دکل تشکیل شده که آزمون‌های غیر مخرب(NDT) ۶ دکل آن در اسفند ۱۴۰۰ با فرایند استانداردسازی این ظرفیت تفریحی کلان‌شهر اصفهان صورت گرفت و از ۷ دکل باقیمانده، عملیات آزمون‌های غیرمخرب ۴ دکل به‌صورت کامل انجام شده است.  

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در انجام آزمون‌های غیر مخرب ابتدا دکل‌ها مونتاژ شده، سپس شفت‌های آن مورد آزمایش قرار می‌گیرد، پس‌ازآن شفت‌هایی که از کارایی آن کاسته شده بود، تعیین متریال و ساخته می‌شود.  

وی با بیان آنکه پس از تعیین متریال و ساخته شدن شفت‌ها، آزمون‌های غیرمخرب به‌صورت مجدد بر آن‌ها انجام و عملیات نصب دوباره صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این اقدام فنی تاکنون در مدت ۲۲ روز و بیش از ۱۵۸۴ نفر ساعت توسط کارکنان فنی و متخصص شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان انجام شده که به دلیل اهمیت انجام آزمون‌های غیرمخرب، تاکنون بازرسان شرکت بازرسی معتمد سازمان ملی استاندارد کشور به‌منظور انجام آزمون‌ها و کسب اطمینان خاطر از سلامت شفت‌ها ۳ مرحله در تله‌سی‌یژ ناژوان حضور یافتند.  

ساکت پیرامون جزئیات شفت‌های خط تله‌سی‌یژ ناژوان، گفت: ۱۳ دکل خط تله‌سی‌یژ ناژوان نزدیک به ۴۰۰ شفت دارد که پیرو آزمون‌های غیر مخرب صورت گرفته ۱۰۰ شفت که کارایی مؤثر آن کاهش یافته بود شناسایی و به دنبال عملیات و فرایند آزمون‌های غیر مخرب با نظارت بازرسان سازمان ملی استاندارد به‌صورت مجدد نصب شده‌اند.  

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، وی خاطرنشان کرد: انجام عملیات آزمون‌های غیر مخرب به‌منظور کسب اطمینان خاطر از سالم بودن شفت‌ها، حرکت در مسیر صحیح قواعد سازمان ملی استاندارد کشور و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  

'''''''''''''''''''

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha