• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 00062139448
  • خبرنگار : 30188

راهنمای قیمت و خرید پارکت لمینت

راهنمای قیمت و خرید پارکت لمینت

کفپوش، نقش تعیین‌کننده‌ای در دکوراسیون خانه دارد. در نتیجه باید با دقت و آگاهی انتخاب شود. پارکت، نوعی کفپوش است که از چوب ساخته شده و در محیط خانه، گرما و صمیمیت ایجاد می‌کند. پارکت لمینت می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای تغییر دکوراسیون و چیدمان منزل یا محل کار باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از شهرپارکت، کفپوش، نقش تعیین‌کننده‌ای در دکوراسیون خانه دارد؛ در نتیجه باید با دقت و آگاهی انتخاب شود و توصیه می‌شود با مطالعه این نوشته، آگاهی خود را درباره‌ انواع کفپوش‌های چوبی، ارتقاء دهید.

مزایای خرید پارکت لمینت

پارکت­‌های لمینت، نوعی کفپوش چوبی هستند که از چهار لایه‌ مختلف، تشکیل شده‌­اند. در انتهای مراحل ساخت این محصولات، تمامی لایه‌ها پرس می‌شوند تا در قالب کفپوشی یک‌تکه و باکیفیت، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرند.

این محصول، با دارابودن ساختار چندلایه، عایق حرارتی بسیار خوبی است و اجازه نمی‌دهد انرژی‌های داخل منزل، هدر بروند. البته باید اشاره کنیم عایق­ صوتی خوبی به‌شمار می‌­آید و در کاهش انتقال صدا به سایر طبقات ساختمان هم مؤثر است. این خاصیت، از جنس مرغوب پارکت لمینت ناشی می‌شود.

این محصولات، تنوع زیادی دارند. از رنگ گرفته تا بافت حاکم بر کفپوش، طیف وسیعی را شامل می‌شوند. این یکی از مزایایی است که دست مشتری را برای انتخاب­ کردن، باز می‌گذارد. تنوع رنگی در پارکت‌ها، به تنوع چوب‌های به‌کار رفته در آن بستگی دارد. چوب کاج و چوب افرا، از رایج‌ترین نمونه‌های مصرفی در این محصول هستند.

این نوع پارکت، عموماً در فضاهای داخلی استفاده می‌شود؛ چرا که ساختار چوبی آن، در برابر رطوبت، حساس است، اما اگر در شرایط مناسب به‌کار رود، از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است و گزینه‌ای زیبا و اقتصادی است. همچنین، در صورتی که پارکت دچار آسیب شود، تعویض آن دارای فرآیند آسانی است و مراحل دشوار سایر کفپوش‌ها را ندارد.

در نتیجه توصیه می‌شود که در صورت تمایل به تعویض کفپوش منزل یا محل کار خود، خرید پارکت را مدنظر قرار دهید تا با یک‌بار خرید، سال‌ها از خانه‌ای گرم و زیبا لذت ببرید.

عوامل تعیین‌کننده در قیمت پارکت­‌های لمینت

قیمت پارکت لمینت، به چند عامل بستگی دارد. یکی از موارد اصلی، این است که از چه چوبی تهیه شده باشد. این نکته‌ای است که تا میزان قابل توجهی، کیفیت و استحکام پارکت را تعیین می‌کند. اگر کفپوش از ساختار قدرتمندتری ساخته شده باشد، در برابر عواملی مثل ضربه، رطوبت و حرارت، مقاومت بیشتری نشان می‌دهد و طول عمر بیشتری هم دارد.

همچنین، هر چقدر پارکت ضخیم‌تر باشد، خاصیت عایق­ بودن آن افزایش پیدا می‌کند و قیمت آن هم به همین نسبت بالا می‌رود. نصب پارکت هم هزینه‌ای دارد اما نکته‌ مثبت اینجاست که با یک‌بار پرداخت این هزینه، سالیان سال از سلامت و ظاهر کفپوش محل سکونت خود رضایت خواهید داشت.

کیفیت زیرسازی و مواد و متریال به‌کار رفته در این مرحله، از عواملی است که در هزینه نصب تأثیر دارد. همچنین، قیمت پارکت معمولاً به صورت متری محاسبه می‌شود. در نتیجه هرچقدر سطحی که قصد دارید پارکت کنید، بیشتر باشد، هزینه هم بالاتر می‌رود.

راهنمای قیمت و خرید پارکت لمینت

اما فارغ از ویژگی‌های کیفی پارکت لمینت، مواردی مثل برند و گارانتی محصول هم بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. کفپوش‌ها می‌توانند تولیدات داخلی یا خارجی باشند. لازم به ذکر است که هیچ کدام از آن‌ها، نسبت به دیگری برتری ندارد. تولیدکنندگانی در هر دو دسته وجود دارند که محصولی باکیفیت، در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

گارانتی محصول، از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن است. هرچه گارانتی، مدت زمان بیشتری را پوشش دهد و موارد بیشتری را شامل شود، قیمت پارکت هم به همان نسبت بالا می‌رود. در نظر داشته باشید که پارکت، کفپوشی مقاوم و مرغوب است.

اما به هر حال، ممکن است در شرایطی دچار آسیب شود و بهتر است که در این صورت، محصول شما از گارانتی معتبری برخوردار باشد. در هر صورت توصیه می‌شود با خرید پارکت باکیفیت، خطرات آسیب‌دیدگی احتمالی را کاهش دهید.

خرید پارکت لمینت مرغوب

همان‌طور که گفته شد، قیمت پارکت لمینت، به کیفیت آن بستگی دارد. در میان محصولات تولید ایران، پارکت سوپرداچ، پرطرفدارترین و مرغوب‌ترین کفپوش چوبی است. این محصول در ساختار خود، از لایه پوششی (اورلی) AC4 اصل استفاده می‌کند.

این لایه، طول عمر محصول را تضمین می‌کند و در برابر حرارت، رطوبت، سایش و... مقاومت بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارد. از مغزی گرفته تا تمامی لایه‌های سازنده کفپوش، پارکت لمینت سوپرداچ، از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال، استفاده می‌کند.

در ساخت این نوع از پارکت، از پارافین استفاده می‌شود. پارافین لایه‌ای روی کلیک ایجاد می‌کند که باعث مقاومت آن در برابر رطوبت می‌شود. در نتیجه کفپوش، دچار بادکردگی و برآمدگی نخواهد شد و مدت زمان بیشتری سلامت باقی خواهد ماند اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که قیمت پارکت با این ویژگی، بالا می‌رود.

این نوع پارکت‌ها، در برابر نور خوشید هم مقاوم‌ هستند؛ در نتیجه، در طول زمان دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شوند. پارکت سوپرداچ، از قابلیت نصب و جابه‌جایی ساده‌ای برخوردار است؛ بنابراین اگر شما پس از خرید این محصول، مجبور به نقل مکان شوید، جای نگرانی نیست. پارکت شما به ‌راحتی قابل حمل و نصب مجدد است.

تمام مزایایی که درباره‌ این نوع پارکت ذکر شد، در بالا رفتن قیمت آن مؤثر است اما با این حال، باید توجه داشت که کیفیت و طول عمر محصول هم به همان نسبت بالا می‌رود و کالایی بادوام‌تر در اختیار شما قرار می‌گیرد. با توجه به این معیارها، پارکت لمینت سوپر داچ، کفپوشی به‌صرفه و اقتصادی است.

یک‌بار خرید، یک عمر رضایت

در عصر کنونی که قیمت‌ها سرسام‌آور و کالاها بی‌کیفیت شده‌اند، نباید خرید محصولی را که بتواند این چرخه را کنار بزند، از دست داد. پارکت لمینت، یکی از همین محصولات است. این کفپوش چوبی، از دوام و ظاهر فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

همچنین، ظاهر مدرن و ساده‌ای دارد و در کنار اکثر لوازم، زیبا جلوه می‌کند. علاوه‌ بر این، تنوع طرح و رنگ در این محصول، باعث شده تا طیف وسیعی از انتخاب‌ها در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. توصیه می‌شود اگر قصد تعویض یا خرید کفپوش را دارید، دریافت مشاوره‌ رایگان از طریق سایت شهر پارکت، یا شماره‌ 02188874270 را از دست ندهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha