• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 00062152778
  • خبرنگار : 50491

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

هدف دشمن در جنگ شناختی تولید ناامیدی است

هدف دشمن در جنگ شناختی تولید ناامیدی است

ایسنا/گلستان جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ شناختی تولید ناامیدی و ناامیدی‌سازی است، گفت: دشمن می‌خواهد این مؤلفه و انگاره ناصحیح را در ذهن مخاطبان و مسئولان خود جای دهد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

سرهنگ سید موسی حسینی امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: امام راحل انقلاب اسلامی را به پشتوانه مردم به پیروزی رساندند.

وی با بیان اینکه در جریان انقلاب اسلامی سه طیف حضور داشتند، افزود: یکی از طیف‌های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی یاران صدیق امام راحل بودند که مبانی، اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به خوبی درک کرده و ایمان عمیق داشتند، همراهی این طیف اعتقادی بود و شهید محلاتی‌، مدنی‌، باهنر، رجایی، شهید بهشتی و مقام معظم رهبری از جمله افراد حاضر در این طیف بودند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان، طیف دوم جریان انقلاب اسلامی را همراهان انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: این طیف انقلاب اسلامی را قبول داشتند اصول و ارزش‌ها را می‌شناختند اما در بزنگاه‌ها به دلیل مطامع شخصی، حزبی، گروهی و سیاسی در مقابل جریان انقلاب اسلامی قرار گرفتند و یا اگر در مقابل جریان انقلاب قرار نگرفتند در ادامه به‌عنوان یک معضل حضور داشتند که نقطه بارز این همراهان، سران فتنه بودند.

حسینی با اشاره به اینکه گروه اثرگذار سوم در جریان انقلاب اسلامی، گروه‌های احساسی بودند، گفت: این‌ها انقلاب اسلامی را همراهی کردند تا خودشان بتوانند باشند علی‌رغم اینکه شعار دینی سر می‌دادند اما در سخنان آنها انحراف وجود داشت لذا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریان مخالف را شکل داده و علیه مردم و انقلاب به مبارزه برخاسته و از این مسیر جدا شدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی موجود زنده و دارای رشد و نمو است و حیات دارد، تصریح کرد: امروز باید اندیشید که در کدام طیف از جریان انقلاب اسلامی قرار داریم، غربی‌ها تاب تحمل دیدن کشوری که می‌تواند حیات و بقا داشته باشد و دارای قدرت علمی و تاب‌آوری باشد  را ندارد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن از پیوند قدرت اعتقادی و تکنولوژیک هراس دارد، خاطرنشان کرد: هدف دشمن در جنگ شناختی تولید ناامیدی و ناامیدسازی است تا در نهایت این مؤلفه و انگاره ناصحیح را در ذهن مخاطبان و مسئولان خود جای دهد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

حسینی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی از ابزار رسانه مدد گرفته است، گفت: مهم‌ترین مؤلفه کارساز در جنگ شناختی جهاد تبیین است، جهاد تبیین وظیفه فرد و یا قشر خاصی نیست بلکه  وظیفه آحاد جامعه است. 

وی همراهی و هم‌افزایی رسانه‌ها را یک ضرورت خواند و تاکید کرد: دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود روی رسانه حساب باز کرده که در این شرایط هم‌افزایی رسانه‌ها موجب قوام انقلاب اسلامی در دل‌ها و اذهان شده و زمینه پیشرفت استان گلستان را رقم می‌زند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha