• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 00062155819
  • منبع : نمایندگی مازندران

ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های نظام وانقلاب ایستاده‌اند

مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های نظام وانقلاب ایستاده‌اند

ایسنا/مازندران امام جمعه آمل با بیان اینکه استبکار و دنیای غرب حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال۱۴۰۱ را ببیند، گفت: مردم ایران اسلامی تا سرحد جان پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران ایستاده و استوارهستند.

حجت الاسلام"ابراهیم یعقوبیان" امروز درجمع راهپیماییان آملی درآستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) این شهر، اظهار کرد:  حضور امروز مردم با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال انصافا باشکوه و پرشور بوده و ملت سرافراز ایران امسال قوی‌تر از هر سال به میدان آمده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر ایران، روز شکوه عزت و اقتدار ملی است، افزود: پایه انقلاب اسلامی عاشورایی و پایان آن انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است و ولایت فقیه شناسه اصلی انقلاب اسلامی است.

سکوت مرگبار رسانه‌ها و سیاستمداران غربی پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه آمل با بیان اینکه هر ساله پس از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد سکوت مرگبار رسانه‌ها و سیاستمداران غربی هستیم، اضافه کرد: سلطه‌گران سخت‌ترین خسارت سیاسی و اقتصادی را از انقلاب اسلامی ایران دیدند لذا برای رسیدن به منافع خود در قبل از انقلاب اسلامی از هیچ خیانت و جنایتی در کشورمان چشم پوشی نکردند.

حجت الاسلام یعقوبیان با بیان اینکه در شرایط فعلی وظیفه همه ما جهاد تبیین است، ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای کسانی که ذلت و فقر قبل از انقلاب اسلامی را ندیده‌اند بازگو شود، امروز همه عزت و اقتدار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود را مرهون انقلاب اسلامی می‌دانیم.

وی افزود: امروز نور انقلاب اسلامی نه تنها ایران که تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان را روشن کرده لذا دشمن با روش‌های  مختلف به دشمنی با جمهوری اسلامی برخاسته تا این نور عظیم الهی را خاموش کند اما قطعاً این آرزو را با خود به گور خواهد بُرد.

امام جمعه آمل همچنین، بر ضرورت هوشیاری و بیداری بیش از پیش مردم تأکید کرد و گفت: مردم مراقب دسیسه‌ها و دروغ‌های دشمنان باشند، دشمن یک روز در لباس داعشی و تکفیری و روز دیگر در لباس سعودی و صهیونیستی و یک روز هم در لباس اغتشاشات بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه‌ می‌چیند.

حجت الاسلام یعقوبیان یادآورشد: امروز به برکت ایمان، شجاعت و هیبت نیروهای مسلح به نقطه‌ای دست یافته‌ایم که لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

وی افزود: یکی از نعمات بزرگ الهی نعمت عزت و آزادی است، آزادی از قید و بند اسارت، آزادی از قید و بند استکبار و استعمار، آزادی از قید و بند سلطه طلبان و جباران و ظالمان بوده است و این آزادی و آزادگی را با زر و زورعوض نمی‌کنیم.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه البته تحریم‌های ظالمانه غرب و فشارهای اقتصادی که به مردم درکشور وارد شده، انتظار است که دولتمردان قدردان این حضور مردم پای نظام وانقلاب، با خدمت بیشتر از آنها پاسخ دهند، یادآورشد: مردم ما ۴۴ سال این سختی و صبر را تحمل کردند و قطعا با صبوری را تا شکست کامل دشمن خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha