• سه‌شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400010300840
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان خبر داد

کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌های نوروزی کرمانشاه

کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌های نوروزی کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پنج روز سپری شده از تعطیلات نوروز(۲۸ اسفند تا دوم فروردین) مجموع سرقت‌های رخ داده در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

 سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار نوروزی با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با تبریک فرا رسیدن نوروز 1400 ابراز امیدواری کرد با مجموعه تلاش های ماموران پلیس، نگرانی و دغدغه های امنیتی مردم کرمانشاه در سال جدید به حداقل برسد. 

وی همچنین با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس از 28 اسفند گفت: در پنج روزی که از تعطیلات نوروزی می گذرد، خوشبختانه شاهد کاهش سرقت خودرو، احشام، موتورسیکلت و ... نسبت به سال قبل بوده ایم. 

 جاویدان تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته کاهش حدود 10 درصدی مجموع سرقت ها در استان از 28 اسفند سال گذشته تا پایان روز دوم فروردین، نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته ایم. 

رئیس پلیس استان کرمانشاه نسبت به افزایش سرقت منزل در این مدت ابراز نگرانی کرد و گفت: شهروندان باید بیش از گذشته مراقب واحد مسکونی خود بوده و در صورت ترک آن حتما از وسایل ایمنی لازم و بازدارنده استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: از دیگر نکات امیدوارکننده می توان به کاهش انواع شرارت ها نظیر نزاع های خیابانی، چاقوکشی و مزاحمت های خیابانی اشاره کرد. 

 جاویدان یادآوری کرد: همچنین در ارزیابی های صورت گرفته از استان های مختلف کشور در سال گذشته کرمانشاه در زمینه جرائم اخلاقی جزو سه، چهار استان آخر کشور بوده است. 

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه به طرح نوروزی پلیس راه و راهور که از 26 اسفند آغاز شده اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه حوادث جاده ای خاصی در این چند روز اتفاق نیفتاده است، هرچند متاسفانه سه عابر پیاده در بزرگراه ها و جاده های استان قربانی حوادث رانندگی شده اند. 

وی همچنین با اشاره به تداوم طرح ممنوعیت ترددهای شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد، گفت: 70 درصد این طرح به صورت سیستمی و توسط دوربین و 30 درصد باقیمانده هم با استقرار ماموران پلیس راهور اجرا می شود. 

جاویدان در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: بیش از چهار هزار مامور انتظامی امنیت نوروزی مردم را در استان کرمانشاه تامین می‌کنند و برای این کار بدون گذشت با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha