• سه‌شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400010300912
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان:

دورکاری کارمندان در سال جدید اعمال می‌شود/مسافران شهرهای پر خطر را ترک کنند

دورکاری کارمندان در سال جدید اعمال می‌شود/مسافران شهرهای پر خطر را ترک کنند

ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: وضعیت دورکاری کارمندان در سال جدید برای شهرستان های قرمز یک سوم و نارنجی با یک دوم ظرفیت ادارات خواهد بود.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت سه شهرستان استان از جمله گلپایگان، خوانسار و لنجان با توجه به حجم سفرها و خریدها در ایام نوروز بحرانی شده است، اظهار کرد: شهرستان‌های لنجان و خوانسار نارنجی و گلپایگان قرمز است که باید محدودیت ‌های پنج گانه در این شهرستان ها عملیاتی شود.

وی ادامه داد: ورود و خروج به شهرستان گلپایگان ممنوع است، بنابراین ورودی‌ها توسط ستاد شهرستانی با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و سپاه کنترل می‌شود و همین محدودیت‌ها برای خوانسار نیز اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: در خصوص فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار و مشاغلی که مایحتاج ضروری مردم را تامین نمی‌کنند از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها و تالارها و مراکز فروش با جمعیت بالا باید در شهرستان گلپایگان تعطیل شود.

غلامی گفت: در شهرستان‌های نارنجی هم فعالیت مشاغل پرخطر گروه سه و چهار تعطیل خواهد بود، از این رو از فرمانداری ها خواسته شده محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان طبق قانون اعمال شود.

وی افزود: مقرر شد برای مهار شرایط موجود طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های نارنجی و قرمز با قوت برای شناسایی، رصد و غربالگری بیماران ادامه یابد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مسافران هر چه زودتر شهرستان های پر خطر را ترک کنند.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد استانی کرونا برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌های این استان ممنوع بوده و فقط اجازه دفن اموات داده می شود و برگزاری مراسم و اعیاد پیش رو و نماز جمعه در شهرهای گلپایگان، خوانسار و لنجان نیز ممنوع است.

غلامی با بیان اینکه چند شهرستان در معرض خطر نارنجی شدن قرار دارند، خاطرنشان کرد: محدودیت ها در شهرستان‌هایی کاشان، نطنز، اردستان، تیران و کرون، چادگان، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان و مبارکه تشدید می شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: همچنین وضعیت دورکاری کارمندان در سال جدید برای شهرستان های قرمز یک سوم و نارنجی با یک دوم ظرفیت ادارات خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha