• سه‌شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400010301022
  • خبرنگار : 71506

گرد و خاک علیرضا دبیر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

گرد و خاک علیرضا دبیر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

پس از به وجود آمدن حواشی مختلف توسط برخی از ملی‌پوشان کشتی آزاد، رییس فدراسیون کشتی با حضور در اردو ضمن اعلام حمایت از غلامرضا محمدی، موارد لازم را به آزادکاران گوشزد کرد.

به گزارش ایسنا، پس از به وجود آمدن حواشی برای تیم ملی کشتی آزاد و انتقاد تند برخی آزادکاران از غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد و شدیدا به ملی پوشان برای خودداری از تکرار این قبیل انتقادات از کادر فنی تیم ملی هشدار داد.

دبیر در این دیدار ضمن اعلام حمایت کامل از غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و تصمیمات او، خطاب به آزادکاران گفت: دوران خط دادن به برخی کشتی گیران برای پست گذاشتن در فضای مجازی علیه این و آن تمام شده و من اجازه این کار را به هیچ کشتی‌گیری نمی دهم. در این سال ها به اندازه کافی در کشتی حرمت شکنی شده و من آمده‌ام که این مسائل را جمع کنم.

وی همچنین حسن یزدانی را به عنوان یک الگو از نظر اخلاقی و فنی در کشتی ایران دانسته و خطاب به کشتی گیران گفت: یزدانی نفر اول به تمرین می آید و نفر آخر هم می رود، او را الگوی خود قرار دهید. حتی خود من نیز در مواردی از او یاد می گیرم.

دبیر همچنین به انتقاد تند حسین خانی از کادر فنی اشاره کرد و گفت: درست است که انتخابی داریم و من پایبند به رعایت عدالت در قبال تمام کشتی گیران هستم اما رقابت های گزینشی المپیک که انتخابی ندارد و کادر فنی به دنبال سهمیه المپیک است، بنابراین در شرایط موجود با صلاحدید خودشان بهترین ها را انتخاب کرده اند، پس برخی اعتراضات و انتقادها غلط است. پرونده حسین خانی نیز شنبه در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می گیرد تا درباره وی تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۳ ۲۲:۲۸

سلام بر علیرضا خان دبیر آفرین بر اراده و مدیریت شما علیرضا جان شما ثابت کردید مدیری لایق و شایسته هستید نظم و قانون از ارکان اصلی در همه ی امورات است و چقدر درست و به جا فرمودید همه باید افتادگی، نظم، ادب و اخلاق پهلوانی را از حسن آقای یزدانی بیاموزند آفرین و احسنت به این اقتدار درود بر غلامرضا خان محمدی زحمتکش و کادر فنی ایشان با آرزوی سلامتی برای شما و همه بچه های تیم ملی از آقای محسن کاوه ، غلام‌رضا خان محمدی و ابراهیم، (کوروش) مهربان با معرفت گرفته تا بقیه بچه‌های منظم و با اخلاق کشتی با ادب و احترام به بزرگ‌ترها برجا و موفق است

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۳ ۲۳:۱۱

رئیس چاله میدانی!

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۳ ۲۳:۴۸

ایسنا رو آدم می‌خونه انگار سایت روابط عمومی فدراسیون کشتی و باز کرده، یکم قشنگ‌تر خبر بنویسید، دبیر بلافاصله بعد از عمل جراحی در سرکار حاضر شد،دبییییر فلان کرد،دبیر گرد و خاک کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۴ ۰۳:۰۹

دوره انتقاد تمام نشده آقای دبیر. انقد منم نزن. تو لنگ آقا رسول خادمم نیستی. ایشان اسطوره ادب و معرفته. پرچم خراسان بالا

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۴ ۰۶:۰۵

باسلام خدمت شما و خسته نباشید؛؛ جا دارد از همین جا و در همین ساعت یک درود و یک خسته نباشید و خدا قوت گرم به پهلوان علیرضا دبیر بگویم واقعا جناب دبیر داره زحمت میکشه برای کشتی دقیقا مثل زمانی که خودش کشتی می‌گرفت و تونست که قهرمان المپیک بشه؛؛ تمام کادرفنی و تمام کشتی‌گیران ایران باید دبیر رو الگوی خودشون بکنن و ازش بدون چون و چرا اطاعت کنن.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۴ ۰۸:۳۳

دبیر نون رو به نرخ روز می‌خوره ویلا اهدایی هم در خیابان الف برای این کارهست.ا دوره قلدری تموم شد. علی برکت الله

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۴ ۱۱:۵۲

به نظر من چرا حسین خانی نمی‌رود با نام یک کشور دیگیر وارد مسابقات المپیک شود و پشت سر یزدانی نماند اینطوری تو المپیک شانس ایرانی‌ها برای گرفتن مدال زیاد می‌شود و در این وزن دو کشتی گیر مطرح داریم یکی با نام ایران و دیگری با نام کشوری دیگر اما در آخر میگویند یک ایرانی قهرمان شد مثل ورزشکاران خارجیه دیگر که تابعیت کشورهای دیگری را می‌گیرن.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۴ ۱۱:۵۶

درست است که انتخابی داریم و من پایبند به رعایت عدالت در قبال تمام کشتی گیران هستم اما رقابت‌های گزینشی المپیک که انتخابی ندارد علم غیب دارید حق با کسی هست که تو مسابقه انتخابی اول بشه گزینش چه صیغه‌ایه دیگه

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۴ ۱۲:۳۲

خداقوت به همه ی پهلوون‌ها، آرزوی موفقیت برای همتون، ممنون از زحمات کادرفنی و نظارت آقای دبیر

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۵ ۰۱:۲۶

نفر اول انتخابی باید انتخاب شود .درغیر این صورت عدالت اجرا نشده. کشتی که فوتبال نیست که سلیقه‌ای انتخاب شود.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۵ ۰۲:۴۲

بههههه آقای دبیر شما استاد اینکارها بودی یادت رفته حافظه ات را تقویت کن

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۵ ۰۵:۰۸

دمت گرم ..آفرین علیرضا دبیر

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۵ ۱۶:۴۰

اقا من یه جویباریم آقای دبیر بدانید که همه بچه های شمال دور از حاشیه هستند شما برو اون بچه تهران ادبش کن