• چهارشنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400010401428
  • منبع : استانداری اصفهان

استاندار اصفهان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال کاهش است

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال کاهش است

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: ورود خودروها از شهرهای با وضعیت قرمز کرونا به استان ممنوع است و نیروی انتظامی با قاطعیت با این موضوع برخورد خواهد کرد.

عباس رضایی، امروز (چهارشنبه- ۴ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه متاسفانه وضعیت سه شهرستان استان به لحاظ شیوع کرونا مناسب نیست، گفت: گلپایگان در وضعیت قرمز و خوانسار و لنجان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: به همین جهت در هفته جاری ۲ جلسه ویژه ستاد مقابله با کرونا استان را برگزار کردیم تا تمهیدات لازم اندیشیده و از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

استاندار اصفهان گفت: روز گذشته نیز تیم بازرسی و نظارت جهت کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا به شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان اعزام شد.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی به مردم از جمله اقداماتی است که باید انجام شود تا از شیوع و خیز مجدد کرونا در استان جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، رضایی گفت: گزارش‌های واصله از دانشگاه علوم پزشکی نشان می‌دهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: تغییر وضعیت رنگ‌بندی استان نشان خوبی نیست و رعایت پروتکل‌ها نشانه فرهنگ مردم استان است.

استاندار اصفهان افزود: متاسفانه مسافرانی از استان‌های دیگر به اصفهان وارد شدند از این رو تصمیمات لازم برای جلوگیری از ترددها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید اطلاع رسانی از وضعیت موجود از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، رسانه‌های محلی و سامانه‌های در اختیار ادارات به گوش عموم‌ مردم برسد تا از ترددها کاسته شود.

رضایی از مردم استان خواست، از دید و بازدید عید و مجالس خانوادگی و حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

به گفته استاندار اصفهان، تلاش مدیریت استان جلوگیری از انتشار ویروس در تمامی شهرستان‌های بزرگ از جمله اصفهان، کاشان، فلاورجان، خمینی شهر ‌و نجف آباد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha