• جمعه / ۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400010602040
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش:

خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار ارزشمندی است

خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار ارزشمندی است

امیر سرتیپ دوم احمد شفیعی گفت: خدمت سربازی یک امر مقدس است چراکه سربازان حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم احمد شفیعی، فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش به مناسبت اعیاد شعبانیه و بویژه سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از یکان های سربازی قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش بازدید کرد.

وی با حضور در جمع سربازان این قرارگاه، حضرت علی اکبر (ع) را اسوه شجاعت، رشادت، ادب و معرفت دانست و ایشان را بهترین الگو برای نسل جوان برشمرد.
وی افزود: شما سربازان که آینده ساز کشور اسلامی مان هستید باید با تاسی از سیره شهدا که بیشتر آنان در سنین جوانی در سالهای دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و با ایمان، اخلاص و شجاعت بی نظیر حماسه آفریدند، امروز آماده دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی باشید.
فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش خطاب به سربازان این ستاد اظهار داشت: خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار ارزشمندی است تا ضمن انجام وظایف محوله و  فراگیری آموزش‌های نظامی از هر فرصتی که در این دو سال به دست آوردید برای مهارت افزایی و افزایش سطح دانش و معلومات خود استفاده کنید.
امیر شفیعی در ادامه از اماکن سربازی، پاسدارخانه و آسایشگاه کارکنان وظیفه بازدید و نکاتی را در خصوص تداوم دقت در رعایت مسایل بهداشتی و اجرای کامل دستورالعمل های مقابله با ویروس کرونا به فرماندهان یکان های سربازی و کارکنان وظیفه حاضر در شیفت های نوروزی ستاد ارتش بیان کرد و ضمن تقدیر از سربازان نمونه، هدیه نقدی به عنوان عیدی به کلیه کارکنان وظیفه این قرارگاه اهدا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۶ ۱۸:۰۴

به نظرم بایستی رویسربازی اجباری تجدیدنظرکرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۶ ۱۸:۲۶

من بر این باور هستم که خدمت سربازی امر مقدس و فرصت بسیار ارزشمندی است. اگر سرداران و امرای ارتش و سپاه هم با من هم عقیده هستند چرا انواع قوانین را برای معافیت یا کاهش مدت خدمت فرزندانشان ایجاد کرده اند؟

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۱:۰۱

پولدارها خانه بنشینند فقیران خدمت سربازی بروند عجب

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۱:۰۳

تو هر چیزی که به نفعشون هستش یه کلمه مقدس اضافه میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۱:۳۲

سلام من یک پدر شصت ساله هستم دو فرزند دارم دخترم ازدواج کرده ورفته در حال حاضر این پسرم کمک ماست یک قانونی وضع کنید که یک پسردارن بتوانند سربا زی پسرشان بخرند ممنون

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۱:۳۷

سردار ممکن است خواهش کنم چندتا فرصت ارزشمند را که در سربازی ایجاد می شود نام ببرید!!!؟ خیلی متأسفم که فرزندان برخی از مسئولین از این فرصت ها محروم می شوند...!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۱:۴۴

چرا این فرصت برای فرزندان دلبند شما بسیار ارزشمند نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۲:۵۴

بسیار ارزشمنده فقط برای دیگران نه بچه های خودشون

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۳:۵۷

من بعنوا ن یک پدر خواهش میکنم سربازی را بفروشید تا جوانهانجات پیدا کنند وبه اینده امیدوار

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۴:۱۱

من از هر کس که برسیدم میگن خدا کنه که سربازی را بفرو شند

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۴:۳۴

سربا زی را بفروشید

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۶:۳۲

۳میلیون غایب رسمی و چند میلیون دانشجوی مشمول !؟

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ۱۹:۰۳

من شرکتم که ۴ نفر توش کار میکنن رو ول کنم برم سربازی بعد دو سال برگردم نه کار دارم نه شرکت...زندگی من که هیچی نابود... اون چند نفر هم برن کار پیدا کنن در شرایط فعلی مسائل اقتصادی بیشتر اهمیت دارد و راهبرد های مختلفی که برای سربازی حرفه ای و عدم اجباری بودن هست خیلی مفید تراست در اجبار هیچ قداستی نیست من شاغل هستم و متکی به خود.. سربازی چه چیزی به من یاد میدهد؟

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۹ ۱۰:۵۰

ارزشمند برای چه کسی؟؟؟