• شنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400010702417
  • خبرنگار : 30054

اجاره سوله

اجاره سوله

همانگونه که می دانید اجاره سوله در بیشتر مواقع به منظور انبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سوله تاپ، رهن و اجاره سوله یکی از انواع معاملات ملکی است که در املاک صنعتی انجام می گردد و طبق قانون می بایست دارای کد رهگیری باشد.

 براساس بررسی های صورت گرفته، درصد بالایی از موارد استفاده از اجاره سوله بعنوان انبار است. در کارخانه جات  از سوله ها با ابعاد خیلی بزرگ استفاده می شود.

همانطور که می دانید بسیاری از کارخانه ها و مراکز تولیدی و صنعتی بزرگ خودشان دارای انبارها و سوله های بسیار بزرگ هستند و هیچ نیازی به اجاره آنها ندارند ، اما در این میان کسب و کار های متعددی نیز حضور دارند که جدا از بحث تولیدات ، در زمینه واردات و صادرات نیز فعال هستند و حتی با داشتن سوله های شخصی باز هم نیاز به اجاره سوله در تهران دارند تا بتوانند کالاها، مواد خام و دیگر موارد را در جایی مناسب انبار کنند. در چنین مواقعی نیز سوله ها بسیار به کار می آیند و بسیاری از این افراد اقدام به اجاره سوله در تهران می کنند.

نکته قابل تامل در خصوص خرید یا اجاره املاک این است که برای خرید یک ملک مخصوصا ملک صنعتی تخصیص بودجه ای کافی برای این کار در گرو داشتن ثروتی مکفی برای پرداخت است ؛ از سویی دیگر در مواردی نیز این میزان نقدینگی وجود دارد اما صرف آن در زمینه های دیگر اقتصادی سود بیشتری در بر داشته و یا صرف آن برای خرید یک ملک ممکن است شرایط مطلوب ادامه زندگی و کسب را به چالش بکشد ، لذا خرید آن همواره بهترین گزینه پیش روی نمی باشد.

در اقدام بعدی اجاره ملک مثلا همین اجاره سوله را مورد توجه قرار می دهیم; اجاره به معنای در اختیار گرفتن ملک تحت ضوابط و مقررات فراوانی می باشد که در آن مستاجر ملزم به پرداخت مبلغی ماهیانه به عنوان اجاره بها به موجر خود است.

این در حالی بود که اگر این مبلغ همراه با پول پیشی ارائه می شد ، از آن به عنوان رهن و اجاره یاد می کردیم و اما رهن . رهن یا گرو گذاشتن در مبحث املاک به در اختیار گرفتن یک ملک به مدتی معلوم گفته می شود که در آن مبلغی بیش از پیش قرارداد رهن و اجاره به صاحب ملک یا راهن داده می شود ، اما در ازای آن اختیار تام ملک به مرتهن داده می شود.

در اجاره سوله جاده مخصوص نیز شرایط بدین گونه پیش می رود که فرد درخواست کننده ، مبلغ مد نظر مالک را پرداخت کرده و تا سال بعد اختیار کامل سوله به عنوان انبار کالا یا کارگاه صنعتی خود را بر عهده می گیرد.

در بسیاری از مواقع، صاحبان سرمایه و صنعتگران برای گسترش کسب و کار خود که به افزایش درآمد و بازدهی آنان منجر می شود ملزم به افزایش فضای در دسترس خود می باشند.

این افزایش فضا برای هر شخص و حرفه ای به طوری خاص خودنمایی می کند. به عنوان مثال یک رستوران دار با افزایش تعداد صندلی های خود در محل کارش، اشغال پیاده رو یا ساماندهی طبقه فوقانی رستورانش به عنوان لژ خانوادگی به این مهم می رسد یا در مواردی پیشرفته تر با اتکا با نام درخشان و اطمینان از استقبال مردم شعبه ای را در محله یا شهر دیگری تاسیس می کند.

در همین رابطه یک مجموعه خدمات نرم افزاری که شاید در بدو شروع فعالیت خود حتی دفتر مجزایی نیز نداشته و شرکت خود را با آدرس منزل سهامدارانش ثبت کرده است، به تناسب پیشرفت کسب و کار و درآمد زایی به دفاتر بزرگتری نقل مکان کرده و ممکن است حتی ساختمانی چند طبقه را به خود اختصاص دهد.

در همین رابطه، بسیاری از صنعتگران نیز در پی گسترش حوزه فعالیتی خود هستند، اما چطور می توان شعبه یا ساختمانی را برای صنایع سنگین، آلاینده محیط زیست، پر سر و صدا و حتی پر تردد در دل شهر فراهم کرد.

بی تردید انجام چنین کاری عملی نیست، چرا که وجود کارخانه در شهرهای بزرگی مانند تهران تا شعاعی خاص قدغن بوده و پیامدهای نامطلوبی در پی خواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد ما در مجموعه تخصصی سوله تاپ برای اجاره سوله، بهترین گزینه اجاره سوله اطراف تهران می باشد.

جایی که از یک سو امکاناتی که شامل حال پایتخت نشینان می شود به آنجا نیز خواهد رسید، کارفرمایان از برخی معافیت های مالیاتی برخوردار می شوند، دسترسی به اقصی نقاط ایران با اجاره سوله در محدوده تهران راحت تر بوده، تردد به آنجا محدودیت زمانی نخواهد داشت و از همه مهمتر نیروی انسانی مسیری بهینه (محلی که برای آن ها کمترین فاصله را از شهر داشته و در عین حال مشکلی برای ساکنین همان شهر ایجاد نکند) می پیمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha