• یکشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400010803004

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی ساخت و ساز غیرمجاز در مرودشت

افزایش ۳۰ درصدی ساخت و ساز غیرمجاز در مرودشت
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از شناسایی و توقف تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی توسط گشت ویژه حفاطت امور اراضی جهاد کشاورزی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: شناسایی و توقف ساخت و سازهای غیر مجاز نسبت به سال گذشته در ایام نوروز افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

عزیز رحیمی اظهار کرد: این تغییر کاربری‌ها شامل دیوار کشی، پی کنی و فنس کشی در اراضی کشاورزی بود که  در نتیجه گشت زنی کارشناسان اداره امور اراضی شناسایی شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، رحیمی گفت: تغییر کاربری‌ها شناسایی شده در مناطق سیدان و حومه، درودزن، نقش رستم و کامفیروز بودند که با اخطار کتبی دستور توقف آنان صادر شد.

رحیمی با بیان اینکه فعالیت سودجویان تغییر کاربری اراضی در تعطیلات بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: گشت ۱۳۱ حفاظت از اراضی کشاورزی تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش خواهد بود و با متصرفان در عرصه‌های کشاورزی برخورد خواهند کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه بر اساس قانون تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است، افزود: با هر گونه دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید و یا منجر به کاهش تولید محصولات کشاورزی شود، به شدت برخورد خواهد شد.

رحیمی با تاکید بر اینکه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی منوط به اخذ مجوز از جهاد کشاورزی است، از عموم مردم و کشاورزان در خواست کرد، قبل از خرید زمین و یا ملک نسبت به استعلام کاربری و مجوزهای قانونی آن در مراجع ذیصلاح اقدام کنند و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha