• دوشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400010903105
  • خبرنگار : 50176

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور خبر داد:

افتتاح دو خانه جدید هلال در لرستان/ توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی

افتتاح دو خانه جدید هلال در لرستان/ توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی

ایسنا/لرستان رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور از افتتاح دو خانه جدید هلال در لرستان خبر داد.

دکتر محمد نصیری در سفر به لرستان اظهار کرد: همزمان با نوروز ۱۴۰۰ دو خانه هلال در شهرستان‌های کوهدشت و چگنی افتتاح و نیز به مناسبت ورود به ماه مبارک رمضان، ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی سال ۱۴۰۰ را سال افزایش و ارتقاء خدمات کیفی خانه‌های هلال در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: سال گذشته با رویکرد توسعه کمی تعداد ۵ هزار خانه هلال در کل کشور افتتاح شد که از این تعداد ١۵٠ خانه هلال سهم استان لرستان بود و امروز نیز دو خانه در شهرستان‌های کوهدشت و چگنی افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه خانه‌های هلال با عنوان هلال‌احمر کوچک مشغول به ارائه خدمات هلال‌احمر، امداد و نجات، آموزش، داوطلبان و جوانان با ساختار داوطلبانه هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت لرستان و تکرار حوادث طبیعی در این استان توسعه خانه‌های هلال در این استان جز اولویت‌های کاری ما است.

نصیری در خصوص توزیع بسته‌های غذایی کمک معیشتی، اضافه کرد: هرساله به مناسبت‌های عید نوروز و ماه مبارک رمضان جمعیت هلال‌احمر کشور در سراسر کشور اقدام به توزیع پک غذایی نموده است که در سال گذشته با توجه به تحریم‌ها و بیماری کرونا طی سه مرحله توزیع این دسته اقلام انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۴۰۰ هزار سبد غذایی توزیع شد، تأکید کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز از محل کمک‌های مردمی توزیع سبدهای غذایی خواهیم داشت و برای ماه مبارک رمضان در مرحله اول حدود ۲۰ هزار سبد غذایی توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: با توجه به سختی زندگی معیشتی مردم و بحران کرونا توزیع این بسته اقلام ادامه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha