• دوشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400010903253
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اعلام کرد؛

افزایش ۸۵ درصدی تردد در راه‌های اصفهان با وجود هشدارهای شیوع کرونا

افزایش ۸۵ درصدی تردد در راه‌های اصفهان با وجود هشدارهای شیوع کرونا

ایسنا/اصفهان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با وجود هشدارها مبنی بر لغو سفرها به دلیل گسترش کرونا، طی ۱۳ روز تعطیلات نوروزی تا به امروز، میزان تردد خودروها در راه های استان نسبت به سال گذشته، ۸۵ درصد افزایش داشته است.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد نوروزی در راه های استان، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۸ فروردین امسال در مجموع ۱۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۱۷۷ تردد در راه های استان اصفهان ثبت شده است.

وی افزود: آمار تردد ثبت شده در راه های استان در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۵ درصد افزایش داشته است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به افزایش ۸۳ درصدی خودروهای ورودی به راه های استان، توضیح داد: تعداد وسیله نقلیه ورودی در پنج روز پایانی سال گذشته، ۵۰۶ هزار و ۷۷۲ خودرو و تعداد وسیله نقلیه ورودی در ۸ روز ابتدای امسال ۹۲۵ هزار و ۱۰۲ خودرو بود.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در ۵ روز پایانی سال گذشته ۵۰۱ هزار و ۶۵۵ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی در ۸ روز ابتدای امسال ۹۸۵ هزار و ۴۶۵ خودرو بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۶ درصد افزایش داشته است.

صلواتی افزود: محور اصفهان- بهارستان و بالعکس، آزادراه اصفهان-زرین شهر (فلاورجان) و بالعکس، شهرضا- اصفهان و بالعکس، اصفهان-زرین شهر (فولادشهر) و بالعکس، اصفهان- شهرضا (سه راهی مبارکه) و آزادراه قم- کاشان در این ایام تاکنون، بیشترین آمار تردد خودروها را داشته اند.

وی در خصوص تاکید پلیس مبنی بر خروج خودروهای بومی از استان اصفهان، اظهار کرد: اکنون تفاوتی در آمارها مشاهده نشده و با توجه به گسترش کرونا و تغییر رنگ بندی شهرستان ها به نارنجی و قرمز، احتمال می رود از عصر امروز شاهد تغییر در آمارها و خروج خودروهای غیربومی از استان باشیم.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همچنان تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر رنگ بندی برخی شهرها، جهت ضرورت کنترل این ویروس، نوروز امسال نیز مردم از انجام سفر خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha