• سه‌شنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400011003751
  • خبرنگار : 71576

سامری: با قدرت به مصاف مهرام می‌رویم/ هواداران آبادانی ‌پشت ‌گرمی نفت هستند

سامری: با قدرت به مصاف مهرام می‌رویم/ هواداران آبادانی ‌پشت ‌گرمی نفت هستند

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: مهرام تیم قدرتمندی است، اما ما هم با تمام توان به مصاف آن‌ها خواهیم رفت تا جواب محبت هواداران آبادان را بدهیم.

به گزارش ایسنا، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان، پس از پیروزی شاگردانش مقابل ذوب‌آهن و صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر، توضیح داد: از قبل پیش بینی می‌کردیم که بازی سخت و مشکلی باشد. این احتمال را می‌دادیم که تا دقایق آخر بازی نیز تقابل سختی باشد. خوشبختانه با وجود این‌ مسائل موفق شدیم نتیجه مد نظر را کسب کنیم.  

او ادامه داد: ما در نیمه اول خوب بودیم و به خصوص برای خارجی‌های ذوب‌آهن برنامه داشتیم که بازیکنانمان خوب‌ کار ‌کردند و آن‌ها را کنترل کردیم. در نیمه دوم با توجه به اختلاف امتیاز موجود می‌خواستیم زمان‌ و روند بازی را کنترل کنیم که خوشبختانه نتیجه را حفظ کردیم.

سرمربی تیم نفت درباره نزدیک شدن بازی در نیمه دوم ‌نیز گفت: ما تصمیم داشتیم زمان بازی را مدیریت کنیم و در برگشت‌ها از سرعت بالا خودداری می‌کردیم که نهایتا نتیجه نزدیک شد. در دو سه دقیقه آخر هم پیک‌ و رول‌های خود را انجام دادیم تا نتیجه را حفظ کنیم. در چند دقیقه پایانی هم امتیازات حساسی به دست آوردیم که در پیروزی ما تاثیرگذار بود.

سامری درباره جدال حساس نفت و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: اول از هر چیزی باید بگویم بسیار خوشحالم که در تمام این سال‌ها بین چهار تیم برتر لیگ هستیم. مهرام هم تیم قدرتمند و ‌محترمی است که سعی می‌کنیم چهار پنج روز تمرین کرده و برای آن بازی آماده شویم. با تمام توان مقابل مهرام بازی می‌کنیم.

او درباره نبود هواداران آبادانی در سالن‌های بسکتبال نیز گفت: در این سال‌ها واقعا پشت ما به هواداران خودمان گرم بوده است. حضور آن‌ها باعث‌ می‌شد در بازی‌های خانگی بسیار با قدرت بازی کنیم و الان نبود آن‌ها احساس می‌شود. امیدوارم با کسب نتایج خوب دل آن‌ها را شاد و جواب محبتشان را بدهیم.

به گزارش ایسنا، فرزاد کوهیان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان پس از باخت و حذف تیمش، حاضر به مصاحبه در جمع خبرنگاران نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha