• سه‌شنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400011003797
  • خبرنگار : 71575

فنونی‌زاده: سوری‌ها آمده بودند ایران چاق بشوند، بروند/ با ذخیره‌ها بازی می‌کردیم بهتر بود

فنونی‌زاده: سوری‌ها آمده بودند ایران چاق بشوند، بروند/ با ذخیره‌ها بازی می‌کردیم بهتر بود

پیشکسوت فوتبال ایران از بازی‌های تدارکاتی این تیم انتقاد کرد.

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار دوستانه ایران و سوریه عنوان کرد: وظیفه ما حمایت از تیم ملی است اما این بازی نبود که عیار تیم ملی در آن مشخص شود. اگر همین ترکیب اصلی با ذخیره‌ها بازی می‌کردند و یا با یک تیم باشگاهی ایرانی بازی می‌کردند، خیلی بهتر بود.

وی ادامه داد: چنین تیم‌هایی به درد بازی دوستانه نمی‌خورند. آن‌ها انگار آمده بودند ایران، گشتی بزنند، چاق بشوند و بروند. ۳، ۴ بازیکن اصلی خود را هم نیاوردند. فکر نمی‌کنم با چنین بازی‌های بتوانیم خود را برای امتیاز گرفتن در بحرین برای تقابل با این تیم و عراق تقویت کنیم.

فنونی‌زاده افزود: عملکرد لژیونرها خوب بود. خط دفاع هم به دلیل شناخت کافی از هم خوب عمل کرد اما برای آزمایش بهتر، کاش با تیمی مثل ترکیه که همین بغل گوشمان است، بازی می‌کردیم. کار سختی داریم و فکر نمی‌کنم مقابل عراق و بحرین موفق شویم. البته آرزوی موفقیت تیم ملی است اما کاری برای موفقیت این تیم انجام نمی‌شود که بخواهیم امیدوار باشیم. میزبانی بحرین و نداشتن کرسی در AFC کار ما را سخت‌ کرده است و همین شانس ما را کاهش می‌دهد. امید ما باید به بازیکنان باشد و شانس هم بیاوریم که تا مقدماتی جام جهانی مصدوم ندهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۰ ۲۱:۴۶

چه عالی! این آقای فنونی زاده توی ابرها سیر میکنه؟! چون ترکیه همسایه ما هست راضی میشه با ما فوتبال بازی کنه؟ البته اگه پول زیادی بگیره چرا که نه! اونوقت کی پولش رو میده؟ اصلا پولش جور شد، وسط این تحریم بازی‌ها چطوری پولشون رو پرداخت کنیم؟ همین توریست‌های سوری هم که اومدن لطف کردن و منت گذاشتن.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۰ ۲۲:۲۸

من از بازی‌های آقای فنونی‌زاده خاطرات خوبی دارم و مورد احترامم هستند، ولی از عبارت تحقیر کننده و نامهربانانه ایشان با تیم میهمان اصلا خوشم نیامد. این گونه نگرش‌های از بالا به دیگران بسیار زشت است و متاسفانه در جامعه ما بسیار رایج و فراگیر است.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۰ ۲۲:۲۹

وقتی هیچ اطلاعات نداری ساکت باش هیچ کشوری حاضر نیست با ایران بازی کند همین که سوریه قبول کرد خدا را شکر کن

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۱ ۱۹:۳۵

این چه ادبیاتی است که ایشان استفاده کرده‌اند؟