• چهارشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400011104012
  • خبرنگار : 50184

فرماندار شهرستان:

تشدید نظارت‌ها بر بازارچه جوانرود/ فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی بازارچه نداریم

تشدید نظارت‌ها بر بازارچه جوانرود/ فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی بازارچه نداریم

ایسنا/کرمانشاه فرماندار جوانرود از تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بازارچه مرزی این شهرستان خبرداد.

رستگار یوسفی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به همکاری خوب کسبه بازارچه مرزی جوانرود با ستاد مقابله با کرونا شهرستان، اظهار کرد: طی سال گذشته این بازارچه چندین نوبت به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و بازاریان علیرغم اینکه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کردند، همکاری خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هم با وجود اینکه تعدادی از شهرستانهای استان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت نارنجی و قرمز قرار گرفته اند، اما وضعیت در شهرستان جوانرود کماکان آبی است و کسبه این بازار می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

فرماندار جوانرود افزود: البته کسبه این بازارچه پروتکل های بهداشتی را به‌خوبی رعایت می کنند و نظارت و بازرسی ها نیز به منظور برخورد با تخلفات کرونایی در بازارچه تشدید شده است.

وی اعلام کرد: بیشترین موارد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در بازارچه جوانرود مربوط به مسافرینی است که برای خرید به آنجا می روند که برای رفع این موضوع هم کارهای تبلیغی را در دستور کار قرار داده ایم.

یوسفی در ادامه با تاکید براینکه به منظور جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا در این شهرستان برخی محدودیت ها آغاز شده، اعلام کرد: ایجاد محدودیت در ترددهای شبانه و تعطیلی مراکز اقامتی و گردشگری از جمله این اقدامات است که آنها را اجرایی کرده ایم.

وی اضافه کرد: همچنین در ورودی شهر و پارک ها نیز راه اندازی هرگونه کمپ را ممنوع کرده ایم.

به گفته این مسئول مراسم عروسی و عزا یکی از مهمترین راه های انتقال ویروس کرونا در این شهرستان است که در این راستا اقداماتی به منظور آموزش شهروندان جوانرودی از آذر ماه آغاز شده و تاکنون خانوارهای بسیاری برای مقابله با این بیماری آموزش دیده اند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha