• چهارشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400011104032
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با انتخاب شش ایده برتر

رویداد کارآفرینی صنعت دام و طیور در اردبیل برگزار شد

رویداد کارآفرینی صنعت دام و طیور در اردبیل برگزار شد

ایسنا/اردبیل رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: اولین رویداد کارآفرینی و شتاب با موضوع صنعت دام و طیور در اردبیل برگزار شد.

حبیب ابراهیم‌پور  در مراسم پایانی این رویداد کارآفرینی در اردبیل اظهار کرد: امسال و با هدف حمایت از حوزه اشتغال و کارآفرینی جوانان شاهد برگزاری هفت رویداد کارآفرینی و شتاب در استان اردبیل خواهیم بود که اولین رویداد با همکاری مؤسسه نوین آرتا و ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی با محوریت صنعت دام و طیور برگزار شد.

وی از انتخاب شش ایده برتر در این رویداد خبر داد و تصریح کرد: 12 شرکت در کارگاه‌های تجاری‌سازی شکل‌ گرفته در این رویداد حضور داشتند تا عملیات تسهیل‌گری و شتاب‌دهی به واحدهای فناور و نوآور به انجام برسد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل ضرورت حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های مختلف اجرایی را در برگزاری رویدادها یادآور شد و گفت: امسال در حوزه ورزش، کشاورزی،‌ گردشگری، صنعت، خدمات و صنایع تبدیلی شاهد برگزاری رویدادهای کارآفرینی خواهیم بود که این امر به تقویت اشتغال و تولید بیشتر منجر خواهد شد.

ابراهیم‌پور افزود: با هدف کیفی‌سازی تولیدات و داشتن ارتباطی تنگاتنگ با بازارهای جهانی،‌ دو اصل تجاری‌سازی و انبوه تولید در دستور کار شرکت‌های دانش‌بنیان استان است.

وی به راه‌اندازی 25 شرکت دانش‌بنیان در استان و 80 واحد فناور اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بیش از گذشته به تجاری‌سازی و همچنین صادرات محصولات تولید شده شرکت‌ها کمر همت بسته و موانع احتمالی را نیز برطرف کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری تلاش می‌کند تا بستر حمایت و کمک به فناوران را به صورت مهیا کرده و بیش از هر زمان دیگر به تسهیل فرآیندها و صدور مجوزها کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha