• چهارشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400011104241
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رونمایی از پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری آذربایجان شرقی

رونمایی از پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، سیدجواد موسوی مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، پروژه دیجیتال مارکتینگ گردشگری استان رونمایی شد.

ولی تیموری در این مراسم گفت: حفظ سلامت سفر و گردشگری وظیفه مهم و اصلی ما است که خوشبختانه آذربایجان شرقی براساس عملکرد خود طی ایام نوروز پیشتاز در تحقق این امر و جلب اعتماد مردم در حوزه ارائه خدمات گردشگری است‌.

وی ادامه داد: تاسیسات و واحدهای گردشگری با درایت همیشگی خود این امر مهم را درک کرده‌اند و به این تفکر جمعی رسیده‌اند که عدم رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی در وهله اول بزرگ‌ترین مشکلات را به حوزه گردشگری وارد و فعالان این حوزه را مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند.

وی با تاکید به این‌که باید مقوله مردم‌داری، سرفصل تمامی اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر و هم‌چنین فعالان حوزه گردشگری قرار گیرد، گفت: با توجه به این‌که ستاد اجرایی خدمات سفر، امسال همکاری تنگاتنگی با ستاد مقابله با کرونا دارد، لذا مهربانی و گشاده‌رویی همکاران ستاد اجرایی خدمات سفر در راستای انجام کامل اصول و پروتکل‌های بهداشتی در سفرها تا رسیدن به مقصد سلامتی برای تمامی هم‌وطنان، امری ضروری است.

تیموری با اشاره به این‌که گردشگری اقتصاد، مویرگی برای توسعه و کارآمدی هر منطقه و کشور است، ادامه داد: باید توجه داشت که ایران و به ‌خصوص استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های متعدد در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است که بایستی با افزایش محصولات گردشگری در این استان، علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها، در اقتصاد آن، گردشگری را به عنوان یکی مهم‌ترین منابع سود ده تبدیل کرد.

وی پروژه دیجیتال مارکتینگ آذربایجان شرقی را پروژه‌ای درخور و ارزشمند در راستای معرفی جامع ظرفیت‌های سرتاسر استان عنوان کرد و گفت: توجه به این نکته الزامی است که گردشگری نباید صرفا متمرکز بر نقطه‌ای ویژه و شناخته شده باشد، آذربایجان شرقی در سرتاسر خود دارای ظرفیت‌های غنی در حوزه‌های آداب و رسوم، اقلیم، گردشگری سلامت، صنایع‌دستی، محصولات روستایی و ... است که معرفی آن‌ها و تعریف مسیر گردشگری براساس این ظرفیت‌ها امری ضروری است که پروژه دیجیتال مارکتینگ استان با فراهم‌سازی عکس‌ها، کلیپ‌ها و تورهای ۳۶۰ درجه مجازی این امکان را فراهم کرده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی با بیان این‌که پروژه دیجیتال مارکتینگ آذربایجان شرقی نقش موثری در توسعه گردشگری شمال غرب کشور خواهد داشت، ادامه داد: با توجه به تعریف مسیر گردشگری شمال‌غرب و غرب کشور که شامل ۹ استان و محوریت آذربایجان شرقی است، اجرای این پروژه و فراهم ‌سازی فرصت آشنایی و تحقیق مصور و مستند از جاذبه‌های سرتاسر استان برای گردشگران نقش موثری در تعیین هدف و مقصد گردشگران این مسیر گردشگری خواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha