• پنجشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400011204690
  • خبرنگار : 50188

مرکز پزشکی هسته ای در رفسنجان احداث می شود

مرکز پزشکی هسته ای در رفسنجان احداث می شود

ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: مرکز پزشکی هسته ای در رفسنجان با اعتبار پیش بینی شده ۱۲۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

دکتر"علی مظفری" 12 فروردین ماه در حاشیه بازدید از ۳ طرح درمانی در دست اقدام که به اتفاق رئیس موقوفات هلال احمر رفسنجان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از طرح های درمانی در دست احداث مرکز پزشکی هسته ای است که در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و اعتبار پیش بینی شده ۱۲۰ میلیارد ریال برابر قول مساعد اقای دکتر موسوی رئیس هلال احمر  بعد از استفتاء برابر وصیتنامه واقف (مرحوم مرادی ) در دستور کار احداث قرار خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه این مرکز در بیمارستان علی ابن ابیطالب(علیه السلام) احداث می شود؛ افزود: هزینه احداث آن از طرف موقوفات هلال احمر رفسنجان تأمین می شود؛ در کنار این مرکز، بخش آنکولوژی  هم در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع در حال احداث است که ظرف سه ماه آینده افتتاح خواهد شد.

مظفری بیان کرد: اگر بتوانیم مرکز رادیوتراپی را هم در کنار مرکز پزشکی هسته ای و بخش آنکولوژی داشته باشیم  یک مجموعه ای کامل برای درمان اقشار آسیب پذیر و بیماران سرطانی خواهد بود و بیماران می توانند تقریباً همه خدمات اعم از تشخیص، درمان سرپایی و بستری شدن را در این مجموعه دریافت کنند و پروسه درمان کامل را در این مجموعه بگذرانند.

وی در بازدید از بیمارستان امام حسین (علیه السلام) در حال احداث هم گفت: با توجه به اینکه زایشگاه نیک نفس و آزادی  در رفسنجان قدمت زیادی دارد و تقریباً فرسوده شده؛ بیمارستان (زایشگاه) ۱۱۰ تخت خوابی امام حسین(علیه السلام) را در دست احداث داریم که جایگزین زایشگاه نیک نفس وآزادی خواهد شد و پرسنل و کادر اداری زایشگاه مذکور به این بیمارستان جهت ارائه خدمات منتقل خواهند شد.

مظفری همچنین در بازدید از سومین طرح در حال احداث بیمارستان چشم پزشکی مرحوم شفیعی پور در محوطه بیمارستان مرادی نیز گفت: این طرح در ضلع غربی بیمارستان مرادی احداث خواهد شد که در حال حاضر گودبرداری آن انجام و نقشه های آن طراحی شده است.

وی افزود: بخش چشم پزشکی تخصصی که مطالعات آن انجام شده، در مساحت 8000 متر مربع ایجاد خواهد شد؛ که می تواند در جنوب شرق کشور و مردم منطقه خدمات شایسته ای ارائه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha