• یکشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400011506443
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار:

دستگاه‌های نظارتی با اخلالگران در بازار مرغ برخورد کنند

دستگاه‌های نظارتی با اخلالگران در بازار مرغ برخورد کنند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: دستگاه های نظارتی به این موضوع ورود و با متخلفان و اخلاگران در بازار مرغ قاطعانه برخورد کنند.

دکتر «محمد نوذری» در نشست ستاد تنظیم بازار استان با اشاره شرایط امروز کشور خواستار توجه جدی مدیران به وضعیت معیشت مردم شد و اظهار کرد:امروز کشور درگیر در جنگ با دو دشمن یکی جبهه استکبار و دیگری کرونا بوده و برای غلبه بر آنها نیازمند کار و تلاش بیشتر در امر خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی ایجاد مشکلات اقتصادی و سخت نمودن وضعیت معیشت مردم را دو هدف مهم تحریم های ظالمانه دشمن عنوان کرد و گفت: در تقابل با این موضوع باید دارای سازوکارهای مشخص برای کاهش فشار بر مردم باشیم و در این راستا مهار و کنترل تنظیم بازار می‌تواند در جهت کاهش بار مشکلات نقش آفرینی کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تنظیم بازار و نظارت نباید صرفا محدود به ایام نوروز باشد، تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار استان باید تقویت شود و در جهت عملکرد مطلوب تر کل فرایند  از تولید تا توزیع و تا رسیدن کالا به دست مصرف‌کننده مورد توجه باشد.

نوذری با بیان  اینکه امروز برخی اقلام خوراکی مانند مرغ که تولید آن مازاد بر استان بوده اما برای مصرف کننده در دسترس نیست قابل قبول نبوده و باید نظارت کافی و بیشتری در این زمینه صورت گیرد، ادامه داد: دستگاه های نظارتی به این موضوع ورود  و با متخلفان و اخلاگران در بازار مرغ قاطعانه برخورد کنند.

وی گفت: باید به  موازات تولید مرغ گرم مرغ منجمد  نیز در استان باشد و گ بر اختصاص نهاده های دامی و توزیع و بازار مرغ نظارت بیشتری انجام شود.
 
نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت حاد کرونایی در استان گفت: بایست دستورالعمل های ستاد کرونا در کلیه مراخل تنظیم بازار و عوامل درگیر در کار اجرایی شود.

وی در ادامه خواستار اصلاح ایجاد صف نانوایی‌ها دراستان شد و گفت: دستگاه های متولی به هر شکل ممکن سازوکاری برای رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی حین توزیع نان تدوین کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تشکیل صف برای تهیه اقلام خوراکی زیبنده نیست، تاکید کرد: مسئولان و متولیان امر بایست مواظبت کنند که در توزیع کالا از شکل گیری صف و تراکم جمعیت جلوگیری  و  تمهیدات لازم برای تهیه مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان اندیشیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha