• یکشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400011506579
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل خبر داد

احداث 28 کلاس درس با مشارکت بنیاد مستضعفان

احداث 28 کلاس درس با مشارکت بنیاد مستضعفان

ایسنا/اردبیل مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 28 کلاس درس با مشارکت بنیاد مستضعفان در دو شهرستان گرمی و انگوت در حال احداث است.

دولت لطفی روز یکشنبه 15 فروردین ماه در نشست با مسئولان بنیاد مستضعفان در گرمی اظهار کرد: در حال حاضر 28 کلاس درس در مناطق روستایی و شهری گرمی و انگوت با سرمایه‌گذاری 16 میلیارد تومان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: از این تعداد 10 کلاس درس در مناطق روستایی و 18 کلاس درس نیز در مناطق شهری گرمی و انگوت احداث شده تا دانش‌آموزان این مناطق از عدالت آموزشی در تأمین فضاهای مناسب تعلیم و تربیت بهره‌مند شوند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با توجه به محرومیت گرمی بنیاد مستضعفان و علوی طرح‌های متعددی را در این شهرستان در حال اجرا دارد که بخشی از این طرح‌ها در حوزه آموزش و پرورش است که امیدواریم برای شروع سال تحصیلی جدید شش مدرسه در مناطق محروم به همت بنیاد مستضعفان و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس افتتاح و آماده تحویل به آموزش و پرورش شود.

لطفی افزود: قرار است 50 درصد اعتبارات احداث این واحدهای آموزشی از طریق بنیاد مستضعفان و 50 درصد مابقی نیز از طریق اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تأمین و پرداخت شود.

وی رویکرد امسال اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس را تکمیل 195 واحد آموزشی نیمه‌تمام در مناطق مختلف شهری و روستایی اعلام کرد و ادامه داد: در تکمیل این پروژه‌های نیمه‌تمام از ظرفیت خیرین استفاده خواهد شد تا با همراهی آنها برای سال تحصیلی پیش رو بتوانیم 20 واحد آموزشی را با کمک خیرین و 70 واحد آموزشی را نیز در مناطق مختلف استان آماده بهره‌برداری کنیم.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در تکمیل و راه‌اندازی این پروژه‌ها تأمین اعتبار ملی و استانی رویکرد جدی است و در کنار آن تاکید ما بر اجرای طرح آجر به آجر به عنوان رویکرد آموزش و پرورش و معاونت عمرانی است تا بتوانیم در مناطق محروم و کم برخوردار از ظرفیت کمک‌های مردمی برای راه‌اندازی مجموعه‌های آموزشی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در یک حرکت جهادی سعی خواهیم کرد تا بهترین شرایط و فضای آموزشی را برای نسل‌های آینده مهیا کنیم که قطعا در این مسیر مساعدت و کمک خیرین یاریگر ما خواهد بود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل به تلاش اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس برای برچیدن بساط بخاری‌های نفتی در مدارس استان بیان کرد: مصمم هستیم تا در سالجاری اکثر مدارس استان را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز کنیم که بخشی از این هدف‌گذاری نیز در سال آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha