• دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400011606680
  • خبرنگار : 30105

معاون فرماندار:

مشارکت مردم مهمترین عامل در پیشبرد اهداف طرح ملی آبادانی شهرستان تفتان است

مشارکت مردم مهمترین عامل در پیشبرد اهداف طرح ملی آبادانی شهرستان تفتان است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرماندار شهرستان تفتان سیستان وبلوچستان مشارکت و همراهی مردم را مهمترین عامل در پیشبرد اهداف طرح ملی آبادانی و پیشرفت شهرستان تفتان عنوان کرد و افزود: کلیه مدیران و مسولان شهرستان نیز بر اساس مفاد تفاهم نامه طرح ملی آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان تفتان باید همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند.

حسن دهمرده در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: همزمان با آغاز طرح ملی آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان تفتان و سفر دکتر حیدروند مدیرکل طرح های آبادانی و پیشرفت مناطق بنیاد مسکن کشور و دکتر گرکانی رییس پژوهشکده سوانح طبیعی ایران به این شهرستان، خوشحالی و استقبال بی نظیر مردم شهرستان تفتان از این طرح را شاهدبودیم.

وی ادامه داد: طرح ملی آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان تفتان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و استانداری سیستان و بلوچستان آغاز شده و قرار است بر مبنای الگوی قلعه گنج و در راستای رفع محرومیت و توان افزایی جوامع محلی اقدامات متعددی در این شهرستان انجام گردد.

وی افزود: تشکیل صندوق‌های توان افزایی در روستاها، افزایش مهارت آموزی جوانان، حمایت از مشاغل روستایی، اجرای طرح‌های عمرانی زیرساختی و اشتغالزایی با هدف بهبود شاخص های توسعه‌ای از مهمترین اهداف طرح‌ می باشد. 

معاون فرمانداری تفتان ضمن قدردانی از همراهی بسیار خوب مردم شهرستان تفتان در اولین جلسات توجیهی طرح که در سفر مدیران و کارشناسان طرح انجام شد، مشارکت و همراهی مردم را مهمترین عامل در پیشبرد اهداف طرح ملی آبادانی و پیشرفت شهرستان تفتان عنوان کرد و افزود: کلیه مدیران و مسولان شهرستان نیز بر اساس مفاد تفاهم نامه طرح ملی آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان تفتان باید همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha