• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400011707853
  • خبرنگار : 50214

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش خبر داد

تشکیل قرارگاه مجازی فعالیتهای قرانی با توجه به زیست بوم جدید

تشکیل قرارگاه مجازی فعالیتهای قرانی با توجه به زیست بوم جدید

ایسنا/یزد معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش از تشکیل قرارگاه مجازی فعالیتهای قرانی با توجه به زیست بوم جدید ایجاد شده از ناحیه کرونا در کشور خبر داد و با بیان این که در این رابطه ۱۷ پایگاه در استانهای مختلف ایجاد شده، پنج مورد از پایگاه‌ها را در رابطه با نماز خواند.

«علیرضا کاظمی» امروز سه شنبه هفدهم فروردین ماه در مراسم اختتامییه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، به پیام مقام معظم رهبری در اجلاس بیست و هفتم در خصوص اهمیت نماز اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه در راستای استفاده از تمام ظرفیتهای موجود برای ترویج نماز از پیش اجلاسیه ها و جشنواره پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجدو دیگر برنامه ها در این خصوص بهره مند گردیدیم و شاهد استقبال خوبی در این رابطه از سوی دانش اموزان طی این دو سال بوده ایم.

 وی افزود: خوشبختانه استان یزد با توجه به سبقه فعالیتهای فرهنگی دبیرخانه این دوره را برعهده گرفت که جای قدردانی دارد و خوشحالیم که امروز از تمام بخشهای اثرگذار در نماز بهره می‌گیریم.

کاظمی با بیان این که در زیست بوم جدید اقدامات متعددی را در حوزه ترویج نماز و قران انجام داده ایم، عنوان کرد: تشکیل قرارگاه مجازی فعالیتهای قرانی و تشکیل ۱۷ پایگاه در استانهای مختلف کشور که پنج پایگاه از آنها به نماز اختصاص دارد، از جمله این اقدامات بوده که در سال های اتی نتایج آن را شاهد خواهیم بود.

وی آموزش عملی نماز برای دانش اموزان و معلمان و حتی حفظ ائمه جماعت و برگزاری دوره های مجازی توانمندسازی برای انها را از دیگر اقدامات دراین راستا خواند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در پایان نیز ابراز کرد: خوشبخانه اکنون برای ۱۰۰ درصد مدارسی که امکان برگزاری نماز جماعت دارند، نماز جماعت را برگزار می‌کردیم و امروز نیز با پویشهایی که تدارک دیده شده، فضای معنوی نماز را به خانه‌ها برده‌ایم و امیدواریم که در دوران پساکرونا شاهد گشترش بیشتر این حوزه باشیم.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha