• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400011809013
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد:

تمامی محدودیت‌های قرمز در اسدآباد اجرا می‌شود

تمامی محدودیت‌های قرمز در اسدآباد اجرا می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد با اشاره به نارنجی شدن وضعیت این شهرستان گفت:با توجه به قرمز بودن وضعیت استان و شهرستان های همجوار، اسدآباد را نیز باید قرمز ببینیم و از امروز تمامی محدودیت های قرمز در این شهرستان لازم الاجرا خواهد بود.

سعید کتابی چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه در جلسه ستاد شهرستان مدیریت کروناویروس اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر هشت بیمار در شهرستان بستری هستند که با اضافه شدن دو نفر به طور قطع شرایط شهرستان به قرمز تغییر وضعیت خواهد داد.

وی با بیان اینکه با تصمیم ستادکرونا استان و شهرستان تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت خواهند بود و در این راستا مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ فعلاً اجازه فعالیت ندارند و در این رابطه دستفروشان نیز مستثنی نیستند و اجازه فعالیت ندارند، افزود: با واحدهای صنفی و نیز دستفروشان متخلف که نسبت به رعایت محدودیت ها اقدام نکنند، برخورد خواهد شد.

کتابی با اشاره به طرح مدیریت هوشمند و اجرای محدودیت های جدید کرونایی در اسدآباد تصریح کرد: یک هفته آینده شرایط سختی برای شهرستان به شمار می رود که در این رابطه نیاز به کمک و همیاری و مشارکت مردم برای تداوم رعایت پروتکل ها و خودداری از هر گونه برگزاری مراسم ها و نیز رعایت محدودیت هاست.

وی از تشکیل چهار کمیته بازرسی، سیاسی و امنیتی، اطلاع رسانی و بهداشت محیط در ذیل ستاد کرونا شهرستان خبر داد و تأکید کرد: ستاد کرونا شهرستان به منظور رصد و نظارت ها از طریق کمیته های تشکیل شده به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز فعال خواهد بود.

کتابی همچنین با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ادارات و بانک ها خاطرنشان کرد: در صورتی که هر یک از بانک ها و حتی ادارات پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب و با آنها برخوردمی شود و در این رابطه با هیچ کس تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه برای کنترل و پیشگیری وضعیت نیازمند به اقناع سازی واحدهای صنفی و مردم و شهروندان در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت هاست، خاطرنشان کرد: به طور قطع اتاق اصناف و اداره صمت از نقش مؤثری در اقناع سازی واحدهای صنفی در رعایت محدودیت های جدید کرونایی برخوردار هستند.

مسدود شدن پارک و فضای سبز، خاموش شدن چراغ پارک ها با رعایت موارد امنیتی، تعطیلی تالارهای پذیرایی و رستوران ها، تعطیلی باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی، تعطیلی مراسم های آئینی و مذهبی، تعطیلی کلیه مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه ها و حوزه های علمیه و تعطیلی نمازجمعه و نمازجماعت مساجد از دیگر مواردی بود که فرماندار اسدآباد در محدودیت های جدید کرونایی شهرستان به آن اشاره کرد و گفت: تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح و نیز ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است.

وی با بیان اینکه با تاب آوری مردم در پیک چهارم باید وضعیت اپیدمی شرایط کنونی را کاهش داد، یادآور شد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای ۱۶ مرکز تست سریع کرونا بوده که این امر از نقش مؤثری در بیماریابی و شناسایی و کنترل و پیشگیری بیماری برخوردار خواهد بود ضمن اینکه طرح شهید سردار سلیمانی با قدرت تمام در شهرستان در حال اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha