• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400011809114
  • خبرنگار : 50187

در سال گذشته صورت گرفت

رسیدگی پلیس کرمان به 853 هزار تماس با 110

رسیدگی پلیس کرمان به 853 هزار تماس با 110

ایسنا/کرمان معاون عملیات پلیس استان کرمان گفت: طی سال گذشته بیش از 2 میلیون و 35 هزار تماس با سامانه 110 برقرار و 853 هزارو 400 مورد از این تماس ها به صورت عملیاتی رسیدگی شدند.

سرهنگ"بدیع الله سلیمانی" امروز 18 فروردین ماه اظهار کرد: از اواسط سال 97 مرکز پاسخگویی به تماس های110 تمام شهرستان های استان به کرمان منتقل شد و طی تماس هر فرد از هر نقطه از استان با پلیس، زنگ این واحد در مرکز استان به صدا در می آید و بلافاصله شهرستان و مکان وقوع جرم به واحد انتظامی شهرستان مربوطه، منعکس می شود.

وی با اشاره به افزایش دو درصدی تماس ها در سال 99 نسبت به 98 افزود: در این رابطه طی سال گذشته بیش از 2 میلیون و 35 هزار تماس با سامانه 110 برقرار و 853 هزار و 400 مورد از این تماس ها به صورت عملیاتی با اعزام تیم های گشت انتظامی به محل وقوع جرائم رسیدگی و مابقی تماس ها نیز به صورت راهنمایی و مشاوره امدادخواهان پاسخگویی شدند.

معاون عملیات پلیس استان کرمان بیان کرد: لازم است شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که در پی تجمیع مرکز پاسخگویی فوریت های پلیسی 110 در مرکز استان، تمام تماس ها توسط اپراتورهای مستقر در استان پاسخگویی می شوند و لازم است شهروندان هنگام تماس با 110، نام شهرستان، شهر و یا روستای تابعه و آدرس دقیق محل وقوع جرم را به کاربران این سامانه، اعلام کنند تا تیم های گشت شهرستان مورد نظر به موقع به محل اعلامی اعزام شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha