• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400011809177
  • خبرنگار : 50416

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

عودت ۱۱۳ خودرو با پلاک غیربومی از ملایر به شهرهای مبدا

عودت ۱۱۳ خودرو با پلاک غیربومی از ملایر به شهرهای مبدا

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به اعمال قانون ۵۰۸ فقره جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای با پلاک غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی اشاره و بیان کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته ۱۱۳ دستگاه خودرو غیربومی از ورودی شهرهای سامن، جوکار و زنگنه توسط مأموران پلیس راهور به مبداءعودت داده شد.

سرهنگ محمدباقر سلگی چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه در جمع خبرنگاران، به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به ویژه کرونای انگلیسی با پایان یافتن سفرهای نوروزی اشاره و اظهار کرد: افزایش تعداد مبتلایان و کاهش رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم نگرانی در مورد پیک چهارم را افزایش می دهد.

وی افزود: با اینکه کادردرمان با تمام توان خود در میدان بوده و هستند و سنگ تمام گذاشتند، افزایش سفرهای نوروزی، عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و اطلاعیه های ستاد مقابله با کرونا از سوی مردم، سبب تغییر وضعیت بسیاری از شهرها از زرد به نارنجی و قرمز شد.

سلگی به اعمال قانون ۵۰۸ فقره جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای با پلاک غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به قرمز شدن شهرستان ملایر، از امروز جریمه خودروهای غیر بومی یک میلیون تومان است و طی ۲۴ ساعته گذشته ۱۱۳ دستگاه خودرو غیربومی از ورودی شهرهای سامن، جوکار و زنگنه توسط مأموران پلیس راهور به مبدا عودت داده شد.

وی از ۴۱۸ فقره جریمه و توقیف خودروهایی که منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد را رعایت نکردند، خبر داد و افزود: ۱۰ تیم بازرسی شامل مأموران پلیس راهور و نیروی انتظامی به صورت شبانه روز با بازرسی در سطح شهر، پلاک های غیربومی را اعمال قانون می کنند. به جز دو ورودی میدان استقلال و پل انقلاب، مابقی ورودی های شهر مسدود و تحت کنترل دوربین های ثبت تخلف است و تاکنون ۴۰۰ دستگاه خودرو بومی به علت تخلف در میدان تعاون اعمال قانون شدند.

سلگی یادآور شد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و قرار گرفتن در شرایط بحرانی، ارائه هر نوع خدمات پلیس راهور شامل شماره گذاری، صدور گواهینامه، آزمون های رانندگی و ... از امروز ۱۸ فروردین ماه لغو می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام نوروز از ۸۳ درصد به ۵۶ درصد اشاره و تصریح کرد: تداوم عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با تشدید و تسریع شیوع این ویروس، کشور را با چالش های جدیدتری مواجه خواهد کرد و توصیه ما به مردم، پرهیز از حضور در تجمعات، مراسمات عروسی و عزاداری ها به ویژه تجمع در محیط های بسته برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha