• جمعه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400012010119
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور؛

پیروزی نامی نو مقابل پویندگان شیراز

 پیروزی نامی نو مقابل پویندگان شیراز

ایسنا/اصفهان نامی نو هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال را با پیروزی مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز به پایان برد.

در چهارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور، امروز جمعه (۲۰ فروردین ماه) ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال بانوان نامی نو از ساعت یازده در ورزشگاه امام علی (ع) میزبان تیم پویندگان صنعت فجر شیراز بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم نامی نو به پایان رسید.

اسامی بازیکنان نامی نو:

الهام عسگری، مهناز علیزاده، یلدا تاجیک، رویا کلاتی، نازنین استکی فر، ام الکلثوم اسماعیلی زاده، فاطمه سهرابی، راحله رفیعی، مهشاد امیری، ستاره محمدی، مهدیه محمود نیا و شیرین اسماعیلی

سرمربی: مهناز آشتیانی

اسامی پویندگان صنعت فجر شیراز:

بهار رستم پور، زهرا پاپی صاد، سمیه عیدیان، زهرا قوچی، الهه کریمی، کوثر حیدرنژاد، فاطمه جاویدان، زهرا روشن زاده، راحیل جعفری، آیدا صداقت زاده، ریحانه مفتخر و اسما عیسی پورلری

سرمربی: طیبه رفیعی

شاگردان آشتیانی که نمی خواستند بازنده هفته های آخر لیگ باشند پس از باخت هفته گذشته مقابل سایپا، بازی را با تمرکز و احتیاط آغاز کردند، پاس های کوتاه از مقابل دروازه تا رسیدن به دروازه حریف در دستور کار بازیکنان نامی نو بود، الهام عسگری - کاپیتان نامی نو اولین موقعیت بازی را از دست داد.

در ادامه تیم میزبان فشار زیادی روی میهمان شیرازی خود وارد کرد، اما مدافعان پویندگان اجازه رسیدن نامی نو به گل را ندادند و در یک ضد حمله توسط سمیه عیدیان به اولین گل رسیدند.

بعد از گل شیرازی ها، نامی نو فشار حملات خود را بیشتر کرد تا با جبران گل خورده حداقل با نتیجه تساوی به رختکن برود که البته موفق نشد و نیمه نخست با تک گل پویندگان به پایان رسید.

 نیمه دوم را نامی نو طوفانی آغاز کرد. یلدا تاجیک در دقیقه ۲۳ توانست با یک کار گروهی اولین گل نامی نو را به ثمر برساند، ۲ دقیقه بعد نیز نازنین استکی با باز کردن تیم میهمان کامبک نامی نو را رقم زد.

برتری نامی نو زنگ خطر را برای پویندگان به صدا در آورد تا فشار پویندگان بیشتر شود. دو تیم در ادامه بازی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند که با بی دقتی از بین رفت.

نازنین استکی از بازیکنان بومی در دقیقه ۳۸ گل سوم را برای نامی نو وارد دروازه پویندگان کرد تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha