• شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400012111057
  • منبع : روابط عمومی برنامه

«دوکوهه اشتغال» در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی تاسیس شد

«دوکوهه اشتغال» در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی تاسیس شد

به همت جبهه جهادی منتظران خورشید در ابتکاری جدید «دوکوهه اشتغال» در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی تاسیس شد.

به گزارش ایسنا، امروز همزمان با آغازین روزهای سال تولید، پشتیبانی­‌ها و مانع زدایی­‌ها؛ مجموعه دو کوهه اشتغال تاسیس و راه اندازی شد.

اسماعیل احمدی مسئول جبهه جهادی منتظران خورشید در آیین افتتاح این طرح اقتصادی گفت: با تجربه­ قریب به دو دهه فعالیت جهادی در روستاها و مناطق محروم بر آن شدیم تا در ابتکاری جدید طرح دو کوهه اشتغال را آغاز نماییم.

وی هدف از این فعالیت را کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: امنیت غذایی با توجه به ظرفیت­‌های داخل مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی است که با توجه به منابع عالی و ذخایر مثال‌زدنی کشورمان بایستی مورد توجه عینی و عملی مسئولان قرار گیرد لذا ما با تمرکز بر این محور کلیدی؛ تمرکز خود را بر امنیت غذایی کشور قرار داده‌­ایم که بی‌شک حضور سایر گروه­‌های جهادی می­‌تواند نتایج ارزشمندی در این حوزه ایجاد نماید.

احمدی با توجه به فعالیت­‌های دو کوهه اشتغال حول دامداری- باغداری- پرورش طیور- صیفی جات و ... اشاره کرد: مجموعه­ دهکده خورشید را در فضایی ۴۰۰۰ متری راه‌اندازی کردیم که محور مکانی دوکوهه اشتغال برای ایجاد الگوها و نمونه­‌های علمی فعالیت­‌های مذکور است تا با اقداماتِ کارشناسی اساتیدمان الگوی موفقی را برای آموزش به روستاییان انجام دهیم و شاهد جهش تولیدات دامی- باغی و کِشتی در روستاها باشیم.

این فعال جهادی ادامه داد: ۱۴۰ روستا در ۵ استان کشور را به عنوان منطقه­ هدف تعریف کرده و طیّ این سال­ها با جذب ده­ها میلیارد تومان اقدامات زیر ساختی نظیر آب و برق و راه و مخابرات و مدرسه و مسجد و ... را به سرانجام رسانده‌­ایم که این زیرساخت­‌ها به خودی خود؛ صدها اشتغال را ایجاد و تقویت کرده است اما می­‌خواهیم با طرح دوکوهه اشتغال؛ تمرکز بیشتری را در فعالیت­‌های اقتصادی روستاها بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۱ ۲۲:۰۲

خداقوت به عزیزان همسنگر جهادی ماجورین ان شاء الله ❤️

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۰۰:۲۲

برای ساخت مدرسه و سایر جاها با استفاده از این نام پیمانها را می گیرند و کاری فشل و غیر مهندسی را تحویل می دهند که بعدا برای همه گرفتاری می شود و مطمئن هستم ایسنا این نظر را پخش نمی کند اما این مسئله را از بین نمی برد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۰۸:۰۹

درود بر بچه های جهادی با این اقدامات زیبا