• یکشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400012211403
  • خبرنگار : 50233

ثبت 380 مبتلای جدید و سه جان‌باخته دیگر در استان سمنان

ثبت 380 مبتلای جدید و سه جان‌باخته دیگر در استان سمنان

ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش مبتلایان قطعی این استان به 29 هزار و 664 نفر خبر داد.

حبیب‌الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین آمار اعلامی روزانه کرونا در این استان اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته متاسفانه 380 مبتلای جدید و سه جان‌باخته در مناطق تحت‌پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود گزارش شده است.

وی با اشاره به روند رو به رشد مبتلایان جدید در این استان خاطرنشان کرد: تنها طی 24 ساعت گذشته 380 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه‌های استان شناسایی شده و این در حالی است که شمار مبتلایان جدید در یک روز قبل از آن 355 بیمار بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از مرگ سه بیمار کرونایی دیگر طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: با مرگ این سه بیمار متاسفانه شمار قربانیان کرونا در استان به 955 فوتی رسید.

خجسته‌پور با تجلیل از خدمات مدافعان سلامت از آمادگی مراکز بیمارستانی استان برای پذیرش مبتلایان جدید خبر داد و گفت: هیچ گونه مشکلی برای پذیرش مبتلایان در استان وجود ندارد.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان اضافه کرد: در حال حاضر 297 بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان‌های استان بستری و تحت درمان هستند.

وی یادآوری کرد: تاکنون 8 هزار و 269 بیمار پس از بازیابی کامل سلامتی خود از بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علووم پزشکی سمنان و شاهرود ترخیص شدند.
سخنگو رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان ضمن تاکید بر لزوم توجه به پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی در هفت شهرستان از هشت شهرستان استان از عموم شهروندان انتظار می‌رود که ضمن توجه جدی به پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی، از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی اجتناب کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha