• یکشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400012211973
  • خبرنگار : 71506

شکست یزدانی در فینال کشتی گزینشی المپیک/ امامی و محمدیان طلایی شدند

شکست یزدانی در فینال کشتی گزینشی المپیک/ امامی و محمدیان طلایی شدند

۳ آزادکار ایران در رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا، با ۲ مدال طلا و یک نقره به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا، یونس امامی در ۷۴ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم با حاضر نشدن حریفانشان در دیدار فینال، به مدال طلا رسیدند اما امیر محمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم مغلوب حریف قرقیزستانی شد و به مدال نقره رسید. نفرات راه یافته به فینال موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شدند و دیدار نهایی حکم مبارزه تشریفاتی را داشت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم محمد عبدالکریم از کویت را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد حاجی محمد علی کشتی گیر روسی الاصل از بحرین گذشت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار فینال شد. یزدانی در فینال با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ مغلوب ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

 در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر منگ حجی جان از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ مان از هند را از پیش رو برداشت و ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک را نیز کسب کرد. وی در دیدار فینال با توجه به حضور نیافتن بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر نائویا آکاگوما از ژاپن را مغلوب کرد. وی در مبارزه بعدی ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۵ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در ۳۰ ثانیه ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با توجه به حاضر نشدن ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک از ازبکستان به مدال طلا رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۲۰:۳۵

به امید موفقیت کشتی گیران ایرانی در المپیک

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۲۱:۵۷

محمد یزدانی کشتی گیر المپیکی نیست. فقط حمله میکنه طرف لنگ دفاع هم بلد نیست. نفس وقت دوم رو هم نداره.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۲۳:۰۴

بدترین مدل کوچ کردن رو در کشتی یزدانی و حریف قرقیز رو در فینال شاهد بودیم. آقای محمدی تاکتیک تایم دوم اشتباه بود و از اون بدتر هیجان زیاد و دستپاچگی شما در کنار تشک بود که به جای آرام کردن کشتی گیر ما بیش‌تر داد و فریاد می‌کردید . لطفاً یه فکری به حال این وضع بکنید تا در المپیک نتایج قابل قبولی بگیریم

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۲ ۲۳:۳۸

چقد با نمکید آخه. سرتیتر می‌زنید یزدانی که دیده بشید فقط

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۳ ۱۴:۱۵

دقیقا منم فکر کردم حسن یزدانی رو میگه شوک شدم

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۳ ۱۴:۴۱

توکشتی فقط نفس نباید کم بیاری.تو یه روز ۴ یا ۵ تا کشتی کاره سخت و دشواریه. بحمدلله ایران کشتی گیرای خوبی داره بیاری خدا تو المپیک ژاپن ۵،۶ تا مدال خوب کسب کنیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۳ ۱۶:۱۱

درست تیتر بزن، فکر کردم، حسن رو میگی.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۳ ۲۰:۲۰

محمد یزدانی جوان با استعداد و آینده داری است .در این جور مسابقات کسب سهمیه مهمه که انجام داد.کشتی فینال تنها تشریفاتی و کسب تجربه بود. ان‌شاءالله در المپیک جبران میکنه و مدال می‌گیره

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۳ ۲۲:۵۷

یونس دمت گرم برا

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۱۲:۳۲

تیترهای مخاطب جذب کن می‌نویسه که همه نگاه کنند،غاغل از آن که این موجب بدبین شدن مخاطب میشه و به زعم این که باز هم تیتر الکی هست دیگه اهمیت نمیده. خلاصه این شگرد برعکس جواب میده و مخاطب رو فراری میده.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۱۸:۲۹

درود.... لطفا حالا که کشتی شاید حزو محدود ورزش‌هایی هست که دست اهلش هست کاری کنید که به حقمون در کشتی جهان برسیم.... واقعا می‌شود با یک برنامه ریزی درست در کنار استفاده از علم روز بازاریابی و مسایل اقتصادی در همین بازار ایران و شرایط کنونی می‌شود حتی کشتی را از نظر مالی بی‌نیاز و روی پای خود کرد تا با هزینه در بخش کشتی شهرستان و کسانی که کار پایه انجام میدن.... واقعا کشتی رو بیش‌تر و بیش‌تر رواج داد و استعدادهای بیش‌تری رو جذب کرد. البته موفقیت در این المپیک به شدت برای دستیابی به این موارد کمک می‌کند.... و باید واقعا حواسمون به همه چی چه فنی و قدرت بدنی و چه موارد روحی روانی بچه ها باشه مخصوصا روز بازی.... به امید خدا

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۵ ۱۴:۴۶

سلام شیر مادرتان حلال ، و پول اندکی که از بیت المال میگیرید برکت زندگیتان شیران ایرانی

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۱۲:۳۳

جون مادرت درس تیتر بزنین حسن یزدانی بهترین کشتی‌گیر ترسیدم 😂