• دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400012312119
  • منبع : نمایندگی خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خبر داد

صدور ابلاغیه حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در خوزستان

صدور ابلاغیه حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از صدور ابلاغیه معاون اقتصادی رئیس جمهور خطاب به جمعی از وزیران کابینه و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت حمایت از کسب و کارها و مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا در خوزستان خبر داد.

سید نوراله حسن‌زاده اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، حمایت‌های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب‌دیده دوران کرونا در استان خوزستان شامل حمایت‌های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت‌ها می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده بانکی جهت مشاغل و کسب و کارهای غیر دولتی به شدت آسیب‌دیده، به اجبار تعطیل یا محدود شده در استان خوزستان شامل گروه‌های ۲ ،۳ و ۴ به ازای هر فرد شاغل در بنگاه اعم از بیمه شده و یا فاقد بیمه، مبلغ ۱۲ میلیون تومان بوده و با نرخ سود ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات به صورت ۲۴ ماهه به همراه سه ماه دوره تنفس به متقاضیان ارائه می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند که در سامانه کارا به نشانی: https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: ضمنا مشاغلی که در مراحل قبل موفق به دریافت تسهیلات حمایتی کرونا شده‌اند، امکان دریافت مابه تفاوت مبلغ فوق را خواهند داشت.

وی افزود: در همین راستا چهارمین جلسه بررسی موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات نیز با حضور بانک‌های عامل و تعدادی از سازمان‌های اجرایی مسئول صنوف آسیب‌دیده برگزار شد.

حسن‌زاده گفت: در این نشست مقرر شد به فوریت با سازمان‌های اجرایی به خصوص سازمان صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، مشکلات پیش آمده در نحوه ثبت نام صنوف مختلف بررسی و مرتفع شود.

به گزارش ایسنا، متن کامل این ابلاغیه شامل جزئیات حمایت‌های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و سایر حمایت‌ها در سایت استانداری خوزستان به نشانی https://news.ostan-khz.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha