• دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400012312932
  • خبرنگار : 30054

ویزیت “درمان در منزل”

تشخیص و درمان در منزل، گامی در راستای آرامش خانواده

تشخیص و درمان در منزل، گامی در راستای آرامش خانواده

زندگی در کلان‌شهرهایی مثل تهران، اقتضائاتی دارد که زیست روزانه‌ی شهروندان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام  ویزیت ۲۴، مسائلی مثل ترافیک‌های طولانی، فاصله‌های زیاد تا مقصدهای مختلف، کمبود جای پارک برای وسایل نقلیه‌ی شخصی، دوره‌های آلودگی شدید هوا، و حالا هم که فراگیری ویروس کرونا از جمله مواردی هستند که هر شهروند تهرانی با آن‌ها روبروست؛ مسائلی که باعث می‌شود شهروندان کلانشهرها به انواع خدمات غیرحضوری و مجازی در حوزه‌های مختلف روی بیاورند تا کمتر نیاز به بیرون رفتن از منزل و صرف وقت داشته باشند. حوزه‌ی پزشکی و خدمات تشخیصی و درمانی نیز، از این قاعده مستثنی نیست.

در تهران سامانه‌ی «ویزیت» با نگاهی به سامانه‌های بین‌المللی «درمان در منزل» و ضمن اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی به صورتی مستمر به ارائه‌ی خدمات تشخیصی و درمانی پرداخته است، تا نیاز شهروندان تهرانی را به خروج از منزل برای خدمات پزشکی، پرستاری و آزمایشگاهی به حداقل برساند.

در اپلیکیشن ویزیت شما می‌توانید به سادگی با ارسال درخواست، از خدمات درمان در منزل استفاده کنید و در آرامشِ منزل، فرآیند تشخیص و درمان خود و یا دیگر اعضای خانواده را پیگیری کنید. ویژگی‌های مختلفی از جمله بهره‌مندی از حضور خانواده در محیط پیرامون بیمار، کاهش ارتباطات خطرزا با اجتماع به ویژه در دوران همه‌گیری کرونا، راحتی و آرامش بیشتر بیمار، دوری از فضای ناخوشایند بیمارستانی، حفظ عزت نفس بیمار و بسیاری دلایل دیگر، باعث شده است، «درمان در منزل» در ایران همزمان با اقبال هر چه بیشتر مردم جهان از استفاده‌ی خدمات درمانی و پزشکی در منزل، بیش از پیش مورد استقبال بیماران به ویژه بیماران سالمند و گروه‌های آسیب پذیر روبه‌رو شود. در ایران و شهر تهران نیز «ویزیت» به عنوان متولی خدمات «درمان در منزل» در خدمت بیماران است تا تجربه‌ی ناخوشایند بیماری را با تجربه‌ی خوشایند بهبودی در منزل زیر نظر پزشک معتبر جایگزین کند.

گروه مجرب «ویزیت» با نگاهی تخصص‌محور، خدمات مختلفی مثل «خدمات پزشکی»، «خدمات آزمایشگاهی» و «خدمات پرستاری» را با استفاده از نیروهای آموزش‌دیده و متبحر در منزل متقاضیان ارائه می‌دهد.

در کنار این بخش‌های اصلی و با توجه به تداوم دوران همه‌گیری کووید۱۹، «بخش ویژه‌ی کرونا» نیز در «ویزیت» راه‌اندازی شده است. مشاوره‌ی پزشکی، آزمایش PCR توسط آزمایشگاه‌های دارای مجوز از وزارت بهداشت و خدمات پرستاری از بیمار در این بخش پیش‌بینی شده تا بیماران بتوانند با آرامش از نخستین مراحل تشخیص ویروس تا مراقبت‌های نهایی و سلامتی کامل را زیر نظر کادر با تجربه‌ی درمانی در منزل خود طی کرده و یک قرنطینه‌ی کامل و مطمئن را تجربه کنند.

علاوه بر امکان ویزیت توسط پزشک عمومی در منزل، خدماتی مثل آزمایش‌های مختلف خون و ادرار، تزریقات و سرم‌تراپی، پانسمان و کشیدن بخیه، اندازه‌گیری علائم حیاتی نیز در سامانه‌ی «ویزیت» در اختیار تهرانی‌ها قرار دارد.

قیمت‌های مصوب وزارت بهداشت و پرونده‌ی هوشمند سوابق پزشکی نیز از دیگر امکانات سامانه‌ی «ویزیت» است. در پرونده‌ی هوشمند سوابق پزشکی، تمام سوابق سلامتی فرد ذخیره می‌شود؛ این ذخیره‌سازی در طولانی‌مدت می‌تواند به دقت درمان‌ و تشخیص بیماری کمک قابل‌توجهی بکند.

شهروندان تهرانی می‌توانند برای استفاده از این امکانات متنوع، با مراجعه به نشانی اینترنتی visit۲۴.ir در «ویزیت» ثبت‌نام نمایند، اپلیکیشن «ویزیت» را از فروشگاه‌های مجازی معتبر مانند بازار نصب کنند و یا با شماره‌ی تماس ۷۸۱۳۷-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha