• دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400012313008
  • خبرنگار : 71451

بازداشت اهانت کننده به جانباز نخاعی بابلسری

بازداشت اهانت کننده به جانباز نخاعی بابلسری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از دلجویی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام جواد یوسف پور در واکنش به برخورد نامناسب با یک جانباز در شهرستان بابلسر با ابراز تأسف شدید از وقوع این حادثه توضیح داد: این اتفاق که متأسفانه صبح امروز در شهر بابلسر رخ داده است موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری استان مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی برای احقاق حقوق این جانباز عزیز را در دستور کار قرار داد.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران خاطرنشان کرد: عموم مردم استان مازندران همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های جانبازان عزیز کشورمان بوده و جامعه ایثارگری و آحاد مردم این استان ضمن محکومیت این اقدام به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به هویت جانبازان و ایثارگران گرانقدر کشورمان وارد شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تا احقاق حق کامل این جانباز و برخورد قضایی با خاطیان، این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

وی همچنین از تماس تلفنی سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با این جانباز بابلسری خبر داد و گفت: پس از وقوع این حادثه، مهندس اوحدی ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او ‌دستورات لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۳ ۲۳:۳۷

مامور چی شد؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۰۷:۲۱

واقعا من خیلی متاسف شدم ازبرخوردادمهای کوته فکرکه بااین جانباز این گونه رفتارکردن این فیلم دیدم گریه کردم ادم که ناتوان شدبایداین رفتارباهش بکنی واقعاایول داره حق این جانبازادابشه واونهابه سزای کارزشتشون برسن

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۰۹:۵۱

وا خو حداقل یک خط میزدید داستان چی بوده

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۱۰:۳۰

چرا اون نماینده رو که سیلی به سرباز مملکت زد رو بازداشت نمی‌کنید.پس چطور همه در برابر قانون مساویند؟

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۱۵:۰۰

شما خودتون سیلی را دیدید؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۱۳:۰۴

با درود و سلام درد ناکتر و خطرناکتر فهم مآمور نیروی انتطامی است که در این خصوص باید آموزش لازم را ببینند بنده هم جانباز و ایثارگر هستم

avatar

اون مامور اگه برای زنده موندن مجبورمیشدتواسارت ادراردیگران روبخوره اینجورشاخ شونه نمیکشید

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۱۷:۵۱

قصور یا تقصیر شهرداری و نقش خانوم همسایه در ترغیب مامور انتظامی برای آزار جانباز عزیز چرا مورد لحاظ قرار نگرفته است؟!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۵ ۰۲:۰۲

اگه اون قاضی راادب میکردن این نظامی برروی جانباز فداکار این کار را نمیکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۴ ۲۲:۵۵

فقط همین مونده بود که به مقام رفیع یک جانباز اینچنین بی احترامی شود .قانون باید با قدرت تمام با این مامور برخورد نماید . انتظار ما برخورد جدی و قاطع است نه شعار غوامفریبانه . قوه قضاییه و نیروی انتطامی مسئولیت برخورد با این بی احترامی را که عملا بی احترامی به فرهنگ مقدس ایثارگری است را باید با قاطعیت بپذیرند

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۵ ۱۱:۳۶

وقتی یه عده پولدار از خدا بیخبر فقط بفکر خودشون باشن نه یه جانبازی که عمر و زندگیشو بپای همه ما ریخته همین میشه.واقعا اگه از این ننگ بمیریم جای تعجب ندارد.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۵ ۲۱:۱۳

اون خانم همسایه هم باید بازداشت میشد، وقتی شهرداری برای عبور و مرور ایشون کاری نمیکنه بنده خدا مجبوره خودش دست به کار شه. اون خانم همسایه نقش اصلی رو با دخالت بی جا بدون هیچ پرسش و تحقیقی بر عهده داره!