• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400012413288
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی:

ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با دوربین نظارت می‌شود

ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با دوربین نظارت می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با جدیت اعمال می‌شود و دوربین‌های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها و جاده‌ها وضعیت تردد را کنترل می‌کنند.

سرهنگ علیرضا عباسی، امروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین از اعمال شدید ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: برابر مصوبات ستاد کرونا و تدابیر اتخاذ شده، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در صورت رعایت نشدن این دستورالعمل در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: دوربین‌های نظارتی پلیس وضعیت تردد را کنترل خواهند کرد لذا شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

ممنوعیت توقف وسایل نقلیه بعد از افطار در حاشیه برخی معابر بیرجند

عباسی اظهار کرد: براساس تصمیمات ستاد کرونا و تدابیر اتخاذ شده، با توجه به وضعیت قرمز در شهر بیرجند و به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، توقف وسایل نقلیه در حاشیه برخی معابر، در ماه مبارک رمضان بعد از افطار ممنوع است.

وی ادامه داد: این ممنوعیت شامل بلوار پیامبر اعظم(ص) حدفاصل میدان نماز تا سفیر امید در هر دوسمت، بلوار بند دره، انتهای خیابان کارگران، بلوار همت و آیت الله بهجت مهرشهر خواهد بود و  توقف هرگونه وسیله نقلیه، مشمول جریمه می‌شود.

عباسی یادآور شد: سالیان گذشته در ماه مبارک رمضان،شاهد حضور تعداد زیادی از شهروندان برای پیاده روی در مکان‌های یاد شده بودیم که امسال با توجه به وضعیت موجود، این ممنوعیت اعمال خواهد شد.

وی از استمرار طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha