• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400012413457
  • منبع : نمایندگی همدان

دستگیری سارق با شگرد تست کرونا در همدان

دستگیری سارق با شگرد تست کرونا در همدان

ایسنا/همدان رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان غیربومی و دستگیری یکی از آنها با شگرد تست کرونا تحت عنوان کارکنان وزارت بهداشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدبیگی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل یک پیرمرد در شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه چهار نفره، سه نفر مرد و یک نفر خانم با یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی وارد شهر همدان شده و با انتخاب سوژه مورد نظر خود که پیرمردی مسن و سالخورده بوده، اعلام داشته اند که از کارکنان وزارت بهداشت بوده و به انجام تست کرونا به صورت رایگان از افراد سالخورده اقدام می کنند و تست کرونا باید در منزل صورت بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: سارقان با سوار کردن مالباخته و مراجعت به منزل وی، با سرگرم کردن مالباخته که پیرمرد و پیرزنی بوده اقدام به سرقت چهار عدد فرش دستباف یک متری و تعداد شش عدد النگوی پیرزن می کنند و بلافاصله از همدان متواری می شوند که با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی در منطقه فوق، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته، مشخصات خودرو و متهمان به دست آمد و مشخص شد این گروه یک ماه قبل نیز در شهر همدان اقدام به چندین سرقت کرده و بلافاصله متواری شده اند، تا اینکه با اقدامات خاص پلیسی معلوم شد خودرو مورد نظر در شهرستان بروجرد تصادف کرده و خودرو دچار نقص فنی شده است و سرنشینان با اموال مسروقه متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اعلام اینکه راننده خودرو در یک عملیات پیچیده دستگیر و به پلیس آگاهی همدان انتقال داده شد، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در پایان گفت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که نامبرده به همراه همدستان خود در استان های قم، سمنان،خراسان رضوی و ... نیز مرتکب سرقت های متعددی با این شیوه و شگرد شده اند که هماهنگی لازم با پلیس آگاهی این استان ها برای دستگیری دیگر سارقان به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha