• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400012413514
  • خبرنگار : 50225

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

محدودیت‌هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی‌شود

محدودیت‌هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی‌شود

ایسنا/خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تکمیل ظرفیت ICUهای اختصاص داده شده برای بیماران مبتلا به کرونا در پنج بیمارستان جنوب غرب خوزستان، گفت: محدودیت‌هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی‌شوند و شرایط شهرها تغییری نکرده است.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همچنان آمار ابتلا و بستری در جنوب غرب خوزستان بالا است.

وی افزود: در حال حاضر پنج بیمارستان در جنوب غرب خوزستان پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند و تقریبا ظرفیت همه تخت‌های ICU و ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان‌ها اشغال است.

سلمان‌زاده گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای شرایط بدتر از این نیز انجام شده و در صورت نیاز ممکن است ظرفیت برخی بیمارستان‌ها را بیشتر کنیم و حتی ممکن است در بیمارستان شهید بهشتی که تاکنون آن را پاک نگه داشته‌ایم بیمار مبتلا به کرونا پذیرش کنیم.

وی افزود: به مردم اطمینان می‌دهم که هیچ قصوری از طرف کادر بهداشت و درمان انجام نمی‌شود اما باید به ما کمک کنند تا ورودی بیمارستان‌ها کاهش یابد و همه ارگان‌ها نیز باید پای کار بیایند و به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: مدافعان سلامت، خسته‌تر از همیشه هستند و با بی‌مهری روبه‌رو می شوند. کادر بهداشت و درمان زحمت می‌کشند و حداقل انتظار دارند که عده‌ای بیرون از گود به کاهش بار بیماری کمک کنند اما متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد و ورودی بیمارستان‌ها همچنان بالا است و کادر درمان، خسته‌تر از همیشه در حال فعالیت و ارائه خدمت به مردم هستند.

سلمان‌زاده با اشاره به راه‌اندازی کمپین "هر شهر یک مراقب سلامت"، بیان کرد: انتظار داریم هر شهروند، خودش را از ما بداند و احساس کند از کادر بهداشت و درمان است و خودش را مسئول بداند و علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، دیگران را نیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق کند.

وی افزود: محدودیت‌هایی که قولش را داده بودند اجرا نمی‌شوند و شرایط شهرها تغییری نکرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha