• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400012413713
  • منبع : نمایندگی قزوین

یک مسئول:

مدیری که نمی‌تواند در حمایت از تولید گام بردارد؛ از مسئولیت کنار برود

مدیری که نمی‌تواند در حمایت از تولید گام بردارد؛ از مسئولیت کنار برود

ایسنا/قزوین رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیری که در امر اشتغال‌زایی و تولید نمی‌تواند مانع زدایی کرده و از تولید پشتیبانی کند باید مدیریت را به شخصی که می‌تواند در جهت تحقق شعار سال اقدام داشته باشد محول کند.

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ که جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت تولید قطعات خودرو برگزار شده بود گفت: باید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بتوانیم گام بلندی را جهت خدمت‌رسانی به شرکت‌های صنعتی و تولیدی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم چرا که راه برون رفت از تحریم زمانی محقق می‌گردد که اقتصاد مقاومتی را با اقدام و عمل همراه کنیم، این اقدام زمانی مؤثر خواهد بود که تولید احیا شود و تولید زمانی احیا می‌شود که پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها محقق شود و این تکلیفی است که رهبر معظم انقلاب برایمان معین کرده‌اند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با اعلام تذکر جدی به مدیران استانی تصریح کرد: مدیری که در امر اشتغال‌زایی و تولید نمی‌تواند مانع زدایی کرده و از تولید پشتیبانی کند باید مدیریت را به شخصی که می‌تواند در جهت تحقق شعار سال اقدام داشته باشد محول کند.

وی در ادامه این نشست با اشاره به مشکلات کارخانه موضوع جلسه افزود: در خصوص اخذ مجوز پایان کار که معضل ۲۲ ساله این شرکت است اقدامات و دستورات لازم صادر و شهرداری موظف است ظرف یک هفته آینده پایان کار این شرکت را صادر و از طرفی دیگر همزمان شرکت نیز موظف است حقوق شهرداری را پرداخت کند که امین دو طرف رئیس دادگستری شهرستان البرز است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان، قدرتی با بیان اینکه سند، اخذ مجوز تغییر کاربری و اخذ پروانه ساخت سوله از مشکلات مطروحه دیگر این واحد تولیدی است اظهار کرد: زمانی که مجوز تغییر کاربری صادر نشود، امکان ساخت سوله وجود ندارد، بنابراین سازمان‌های مربوطه موظف هستند ظرف پنج روز آینده استعلامات لازم را اخذ و ظرف ۲ هفته پس از دریافت استعلامات کارگروه امور زیربنایی استان و سپس امور اراضی، اقدام لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، دستگاه قضا به دنبال تولیدکنندگان در محل وقوع تولید جهت رفع مشکلاتشان خواهد رفت تا در خصوص رفع موانع تولید و اشتغال‌زایی نهایت بهره را ببریم چراکه یکی از مهم‌ترین ابزار شکست دشمن حمایت از تولید داخلی و خودکفایی است.

این مسئول در پایان بیان کرد: باید قدرتمند باشیم همان‌گونه که شهدا در جنگ تحمیلی با قدرت جهاد نموده و موفق شدند و امروز در حوزه نظام سپاه و ارتش مقتدرانه وارد میدان شدند و دشمن را مقهور نمودند ما نیز به‌عنوان پیروی از آرمان‌های شهدا، باید در جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد نموده با تمام قوا وارد شده و پیروز شویم تا اقتصاد مقاومتی محقق گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha