• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400012413777
  • منبع : نمایندگی خوزستان

به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا انجام شد؛

آغاز مرحله سوم پویش "ایران همدل" در خوزستان

آغاز مرحله سوم پویش "ایران همدل" در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از آغاز مرحله سوم پویش "ایران همدل" با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

جمال شیبه در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی در استان خوزستان اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، غذای گرم و بسته معیشتی با مشارکت خیران میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی از راه‌اندازی ۲۷۵ مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده سراسر استان در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌ها و نظارت اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اولین آشپزخانه به همت بسیج امام علی و امام حسین سپاه قرارگاه جهادی شهید مصدق طاهری مسجد حجت اهواز افتتاح شد.

شیبه گفت: بیش از یک میلیون پرس غذای گرم و ۱۷۵ هزار سبد غذایی و بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان در استان توزیع می‌شود که این کار با همکاری و مشارکت مردم نیکوکار، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه، گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان تصریح کرد: این آشپزخانه‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت می‌کنند و تا پایان ماه مبارک رمضان، مددجویان و نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی – افطاری ساده غذای گرم و بسته‌های معیشتی و سبد غذایی دریافت خواهند کرد.

شیبه با اشاره به  طرح "هر خوزستانی حامی یک یتیم" با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اقدامی ارزشمند برای خدمت‌رسانی مناسب به نیازمندان افزود: در تلاش هستیم در ماه میهمانی خدا، به همت مردم و خیرین استان هیچ فرزندی از ایتام و محسنین نیازمند، در سراسر استان بدون حامی نباشد.

وی گفت: کمیته امداد با عنوان پویش ملی "ایران همدل" در راستای بهره‌مندی از ظرفیت مردم نوع‌دوست، خیران و نیکوکاران و ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان طرحی را تحت عنوان "اطعام مهدوی" افطاری ساده اجرا کرده که امسال با شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات معیشتی برای اقشار نیازمند متفاوت‌تر خواهد بود و این خانواده‌ها به کمک‌های معیشتی نیاز بیشتری پیدا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، افزود: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* و ۸۸۷۷۰۶۱*۱#  اقدام کنند و همچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha