• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400012413781
  • خبرنگار : 50233

رونمایی از بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی کشور در شهمیرزاد/ آمادگی برای ایجاد 1000اشتغال جدید

رونمایی از بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی کشور در شهمیرزاد/ آمادگی برای ایجاد 1000اشتغال جدید

ایسنا/سمنان در آیینی با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، عباس علی‌آبادی مدیرعامل گروه مپنا و... از بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی کشور در شهمیرزاد استان سمنان رونمایی شد.

فرج الله معماری رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی صنعتی آریاترانسفو در آیین رونمایی از بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی کشور با تجلیل از همراهی‌های مسوولان اظهار کرد: این ترانسفورماتور که برای نصب در نیروگاه دوکوهه اندیمشک طراحی و ساخته شده، بزرگترین ترانسفورماتور نیروگاهی کشور است که با سیستم خنک کنندگی ODAF فعالیت می‌کند.

این تولیدکننده با بیان اینکه این ترانسفورماتور با تکیه بر دانش و تجربه جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده افزود: این ابرترانسفورماتور که به دست توانای متخصصین گروه صنعتی آریاترانسفو شهمیرزاد طراحی و ساخته شده، توانسته تمامی آزمایشات کارخانه‌ای را با موفقیت پاس کند.

وی از بهره‌مندی این ترانسفورماتور از آخرین و بروزترین استانداردهای جهانی خبر داد و اظهار کرد: این ترانسفورماتور با ظرفیت 385 مگاولت آمپر و ولتاژ 245 کیلو ولت به سفارش گروه مپنا و برای نصب در واحد گازی نیروگاه جدید سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک (کلاسF ) ساخته شده است.

معماری با تمجید از متخصصان فعال در این پروژه به ظرفیت بالای نیروی انسانی این واحد و جوانان ایرانی اشاره و اضافه کرد: این ترانسفورماتور در مدت زمان بسیار کوتاه 70 روزه طراحی و ساخته شده است. ضمن اینکه در ساخت این ترانسفورماتور از تکنولوژی‌های نوین بهره‌ گرفته شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این ترانسفـورماتور تمامی تست‌های روتین و تایپ، تست حرارتی با جریان بار کامل را مطابق با  استاندارد IEC60076 در آزمایشگاه فشارقوی آریاترانسفو با موفقیت گذرانده است.

رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی صنعتی آریاترانسفو در پاسخ به پرسشی در خصوص مشکلات حوزه تولید بر ضرورت حمایت رسانه‌ها از بخش تولید تاکید و اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند

این عضو اتاق سمنان با بیان اینکه انتظار می‌رود فعالان رسانه‌ای قلم‌هایشان را در سال پشتیبانی و مانع‌زدایی تیزتر از همیشه کنند اضافه کرد: رسانه‌ها باید امسال نسبت به سال‌های قبل به تولید حساس‌تر باشند و پیگیر طرح مشکلات و موانع پیش روی تولید باشند.

معماری با اشاره به توانمندی‌های این واحد صنعتی بزرگ گفت: ما در گروه تولیدی صنعتی آریاترانسفو آمادگی ایجاد 1000 اشتغال جدید بدون نیاز به سرمایه‌گذاری جدید را داریم مشروط بر اینکه دولت حمایت بیشتری از ما داشته باشد.

وی بر لزوم بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت جوانان تاکید و خاطرنشان کرد: ما آمادگی لازم برای توسعه واحد و ایجاد اشتغال جدید را داریم و از این ظرفیت که محصول با کیفیتی تولید کنیم نیز برخوردار هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha