• چهارشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400012514774
  • خبرنگار : 30450

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد

کشف و ضبط ۳۵۰ کیسه سیمان قاچاق در یاسوج

کشف و ضبط ۳۵۰ کیسه سیمان قاچاق در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۷ وانت نیسان سایپا که قصد خروج مقدار ۳۵۰ پاکت سیمان خاکستری قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آنان کشف و ضبط شد.

"روح الله باقری فرد" در حاشیه بازدید طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: بر اساس‌ گزارشات واصله به سامانه‌ ستاد خبری ۱۲۴ مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان، در اقدامی به موقع توسط بازرسان این سازمان و همکاری پاسگاه انتظامی تنگ سرخ، تعداد ۷ وانت نیسان سایپا که قصد خروج مقدار ۳۵۰ پاکت سیمان خاکستری قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آن ها کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: با توجه به شروع ساخت و سازها و نیاز مردم استان به سیمان، برنامه ریزی کردیم که بازرسان مقیمی از سازمان در کارخانه حضور داشته باشند و روزانه موارد را رصد و نظارت نمایند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط ستاد تنظیم بازار استان و ضرورت تأمین و توزیع این کالا در سطح بازار نظارت ها را بیشتر کردیم و تا زمان عادی شدن موضوع و وفور سیمان در سطح بازار این بازرسی و نظارت ها استمرار خواهد داشت و با عرضه کنندگان قاچاق و خارج از شبکه این محصول به شدت برخورد قانونی و تعزیری خواهد شد.
باقری فرد تاکید کرد: پرونده تخلف وانت بارها در کمترین زمان ممکن تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند، در ضمن چنانچه مشخص شود این عملیات خارج از شبکه و قاچاق توسط عاملین عمده سیمان انجام پذیرفته، بدونه هیچ گونه اغماضی ضمن معرفی متخلفین به مراجع قضایی و امنیتی، پروانه صنفی آن ها نیز ابطال می شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، وی در پایان از همشهریان گرامی درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تا به شکایات آن ها رسیدگی شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha